Gå til innhold

Svømmebasseng i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hei!

Har søkt litt på nettet men fant ikke så mye fornuftig, mest gamle sider.

men lurer på om noen vet av basseng/svømmebasseng i Oslo?

Gjerne i Nydalen, Torshov, Sagene området :)

Skrevet

Tøyenbadet er vel stengt for øyeblikket, og da tror jeg Vestkantbadet og Nortvedt på Kalbakken samt Bøler er nærmest. Evt. Furuset.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Takk for svar :D

De fleste var jo litt langt unna, men får se om jeg tar turen en dag :)

Skrevet

Dessverre snaut med bad og svømmehallen i Oslo.

Hjelper liksom heller ikke at Tøyenbadet for det meste har vært steng de siste 4 årene. Skal etter planen åpnes igjen i april, men jeg blir ikke overrasket om det nok en gang blir forsinket.

Andre alternativer er:

Bislet Bad[/url

Domus Athletica

Skrevet

Hjelper liksom heller ikke at Tøyenbadet for det meste har vært steng de siste 4 årene. Skal etter planen åpnes igjen i april, men jeg blir ikke overrasket om det nok en gang blir forsinket.

Andre alternativer er:

Bislet Bad

Domus Athletica

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Andre alternativer er:

Bislet Bad

Domus Athletica

Ble ikke helt klok på åpningstidene på Bislet Bad, var satt opp timer noen dager.

Noen som vet? :)

Drop in var 90 kr for student.

Er det noen som vet prisen på Domus Athletica? Der stod bare åpningstider men kom ikke opp prisliste.

Skrevet

Er da ikke så snaut med svømmehaller her i Oslo området!

Om du skal svømme for treningens skyld ville jeg kanskje ikke anbefalt Bislett bad, Bøler bad, osv. pga. enten korte basseng eller høyere vanntemperatur.

Her kan du finne en oversikt over de haller som fins: http://www.oslosurf.com/innhold/00000195.shtml

Selv liker jeg Lambertseter Bad - det er kort vei å gå fra Lambertseter t-banestopp, men tenker kanskje Domus Athletica blir enklere for deg?

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Er da ikke så snaut med svømmehaller her i Oslo området!

Om du skal svømme for treningens skyld ville jeg kanskje ikke anbefalt Bislett bad, Bøler bad, osv. pga. enten korte basseng eller høyere vanntemperatur.

Her kan du finne en oversikt over de haller som fins: http://www.oslosurf.com/innhold/00000195.shtml

Selv liker jeg Lambertseter Bad - det er kort vei å gå fra Lambertseter t-banestopp, men tenker kanskje Domus Athletica blir enklere for deg?

Takk, skal sjekke ut linken :)

Athletica blir kanskje litt enklere ja.

Svømmer egentlig sjeldent men tenkte at det hadde vært gøy å svømme litt av og til. Er ikke så trent i det, så går fint om det er litt korte basseng og at de er litt varme ;)

Skrevet

Ble ikke helt klok på åpningstidene på Bislet Bad, var satt opp timer noen dager.

Noen som vet? :)

Drop in var 90 kr for student.

Er det noen som vet prisen på Domus Athletica? Der stod bare åpningstider men kom ikke opp prisliste.

Her er priser for Domus Athletica -> Prisliste treningskort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...