Gjest SmurfeLurfen Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Hei! Har søkt litt på nettet men fant ikke så mye fornuftig, mest gamle sider. men lurer på om noen vet av basseng/svømmebasseng i Oslo? Gjerne i Nydalen, Torshov, Sagene området
lurine Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Tøyenbadet er vel stengt for øyeblikket, og da tror jeg Vestkantbadet og Nortvedt på Kalbakken samt Bøler er nærmest. Evt. Furuset.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Takk for svar :D De fleste var jo litt langt unna, men får se om jeg tar turen en dag
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Dessverre snaut med bad og svømmehallen i Oslo. Hjelper liksom heller ikke at Tøyenbadet for det meste har vært steng de siste 4 årene. Skal etter planen åpnes igjen i april, men jeg blir ikke overrasket om det nok en gang blir forsinket. Andre alternativer er: Bislet Bad[/url Domus Athletica
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 Dessverre snaut med bad og svømmehallen i Oslo. Hjelper liksom heller ikke at Tøyenbadet for det meste har vært steng de siste 4 årene. Skal etter planen åpnes igjen i april, men jeg blir ikke overrasket om det nok en gang blir forsinket. Andre alternativer er: Bislet Bad Domus Athletica
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 12. januar 2012 #6 Skrevet 12. januar 2012 Dessverre snaut med bad og svømmehallen i Oslo. Hjelper liksom heller ikke at Tøyenbadet for det meste har vært steng de siste 4 årene. Skal etter planen åpnes igjen i april, men jeg blir ikke overrasket om det nok en gang blir forsinket. Andre alternativer er: Bislet Bad Domus Athletica Ble ikke helt klok på åpningstidene på Bislet Bad, var satt opp timer noen dager. Noen som vet? Drop in var 90 kr for student. Er det noen som vet prisen på Domus Athletica? Der stod bare åpningstider men kom ikke opp prisliste.
mac84 Skrevet 12. januar 2012 #7 Skrevet 12. januar 2012 Er da ikke så snaut med svømmehaller her i Oslo området! Om du skal svømme for treningens skyld ville jeg kanskje ikke anbefalt Bislett bad, Bøler bad, osv. pga. enten korte basseng eller høyere vanntemperatur. Her kan du finne en oversikt over de haller som fins: http://www.oslosurf.com/innhold/00000195.shtml Selv liker jeg Lambertseter Bad - det er kort vei å gå fra Lambertseter t-banestopp, men tenker kanskje Domus Athletica blir enklere for deg?
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 12. januar 2012 #8 Skrevet 12. januar 2012 Er da ikke så snaut med svømmehaller her i Oslo området! Om du skal svømme for treningens skyld ville jeg kanskje ikke anbefalt Bislett bad, Bøler bad, osv. pga. enten korte basseng eller høyere vanntemperatur. Her kan du finne en oversikt over de haller som fins: http://www.oslosurf.com/innhold/00000195.shtml Selv liker jeg Lambertseter Bad - det er kort vei å gå fra Lambertseter t-banestopp, men tenker kanskje Domus Athletica blir enklere for deg? Takk, skal sjekke ut linken Athletica blir kanskje litt enklere ja. Svømmer egentlig sjeldent men tenkte at det hadde vært gøy å svømme litt av og til. Er ikke så trent i det, så går fint om det er litt korte basseng og at de er litt varme
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #9 Skrevet 12. januar 2012 Ble ikke helt klok på åpningstidene på Bislet Bad, var satt opp timer noen dager. Noen som vet? Drop in var 90 kr for student. Er det noen som vet prisen på Domus Athletica? Der stod bare åpningstider men kom ikke opp prisliste. Her er priser for Domus Athletica -> Prisliste treningskort
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 12. januar 2012 #10 Skrevet 12. januar 2012 Her er priser for Domus Athletica -> Prisliste treningskort Takk :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå