Gå til innhold

Mat og nakne folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor hygenisk er det egentlig å drive med matlaging naken og spise naken sammen med andre? Sikkert litt rart spørsmål, men jeg har en nabo jeg tror er nudister eller naturister. Vet ikke helt forskjellen på de to. Men hvis det er mørkt ute og jeg tilfeldigves skulle se ut av vinduet så kan jeg se inn til dem og kan jeg se at de er naken elle noe og det hender de går ut med søppla eller henter post helt naken. I fjor sommer så så jeg hele familien dems på hverandaen helt naken mens de grillet og koste seg. Og nei da jeg står ikke å stirrer på dem. Nå i helga som var tror jeg de hadde bursdagsselskap eller noe da det var masse folk der og jeg kunne at alle var naken. Da jeg tok meg en tur i postkassen så møtte jeg på eldstedatteren i huset som gikk ut med søpla, helt naken.

Så her er det folk i så og si alle aldre som flyr rundt naken, selvsagt helt greit for meg, men jeg ble noe nysgjerrig på hvor hygenisk det er å drive med mat laging og sånt helt naken.

Som sagt jeg har ikke noe i mot nakenhet og de skal selvsagt få være i fred, men jeg personlig synes det virker litt ekkelt å spise naken og drive med matlaging med kjønnsorganer og sånt hengene ute. Så lurer nå på dette da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge de vasker hendene så er det vel greit.

:heks:

Gjest just words
Skrevet (endret)

Hee hee… er det du som er naboen min? Å lage mat naken, ja hvorfor skulle ikke det være hygienisk.. Med mindre en står med tisseluren oppi steikepannen, (noe jeg umulig kan tenke meg skulle være behagelig i utgangs punktet, og viss en gjør det, har en vel litt større problem enn hygiene) Tror du at klær er hygienisk? Hvor mange basselusker gjemmer seg på genseren din nett nå.. En genser som har vært på kroppen hele dagen, som har vært ute blant folk og vært i berøring med andre mennesker.. kan ikke tenke meg at det skulle vært noe mer hygienisk.. SMed mindre en spiser av kjønsorganene så tviler jeg på at det skulle ha noe å si. Men jeg vet at det å dekke på mat hos kroppen til hverandre, alla sushi i skrevet og sjokolade saus på puppene er noe folk gjør, som en liten boost på sex livet. Nei, tror nok det er mye mer her i verden som er mer u hygienisk enn dette. Da reagerer jeg kanskje mer på at en hel familie er nakne sammen.. Men om det sier mer om mine normer og grenser eller om hvor hygiene hysterisk jeg er aner jeg ikke. Er forresten enig med Brunhilde

Endret av just words
Skrevet

Så lenge de vasker hendene så er det vel greit.

:heks:

Er vel det vil jeg tro. Men kan det ikke komme bakterier eller noe i maten lettere og sånt?

Men da jeg var liten så husker jeg alltid måtte være påkledd når jeg skulle spise.

Er sikkert bare jeg som er uvant med å se sånt. De flyttet inn i fjor sommer da.

Gjest just words
Skrevet (endret)

Er vel det vil jeg tro. Men kan det ikke komme bakterier eller noe i maten lettere og sånt?

Men da jeg var liten så husker jeg alltid måtte være påkledd når jeg skulle spise.

Er sikkert bare jeg som er uvant med å se sånt. De flyttet inn i fjor sommer da.

Du lærte vel det fordi det er det som er normalt da. Som sagt, alt har bakterier på seg ALT. Å tro man lever i en bakterie fri tilværelse er da veldig naivt synes jeg… Så lenge man vasker seg på hendene og har en vanlig, god hygiene så skal det litt til for å bli syk.. Når jeg går rundt i byen her jeg bor, ser jeg ofte folk som har glemt å lukke igjen gardinene, og viss jeg hadde fått en krone får hver naken rumpe jeg så.. Folk gjør forskjellige ting når de er nakne, soler seg og samtidig spiser en is, eller rydder osv. Tror ikke det er så unormalt i den forstand i grunn

Endret av just words
Skrevet

Æsj for noen kvalme naboer du har da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...