Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan si meg hvor lang tid det tok fra henvisning ble sendt til dere fikk brev i posten? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det tok ca. 3 uker fra vår henvisning ble sendt til vi fikk brev i posten:-)

Skrevet

Takk for svar :) Jeg er litt overnervøs fordi div. papirer i forbindelse med utredningen aldri har kommet frem dit de skal. Er ikke akkurat superfan av posten for tiden :) Hehe.

Lurte egentlig på å ringe bare for å få bekreftet at den har kommet frem. Snart gått 2 uker nå. Men da venter jeg 1 uke til :)

Skrevet

Det skjønner jeg godt:) Jeg var ikke langt unna å ringe inn for å høre, men så dukket brevet opp noen dager etter, så vent en uke til og se, kommer det ikke så kan du jo å høre da:)

Skrevet

Er det lenge siden du fikk brev eller? Vet du noe om ventetid til første gangs samtale? Ser det står 4 mndr. på nettsidene, men det er en stund siden de er oppdatert ser det ut til....

Skrevet

Nei, jeg fikk brevet i desember, og fikk time i nå i Januar. Syns det tok overaskende kort tid:-) Jeg også leste på nettsiden at det var 4 mnd, men vet jo ikke enda hvor langt tid det tar før vi evnt kan starte opp da..

Skrevet

Wow såpass raskt ja. Jeg vet ikke om de prioriterer på noen måte jeg?

Kan jeg spørre om dere har funnet noen årsak til at dere måtte henvises?

Skrevet

Mulig de gjør noe prioriteringer, men vet ikke. Jeg har pco, og har vært igjennom en del kurer med pergotime uten noe virkning. Har dere for å blitt henvist?

Skrevet

TS her.

Vi er henvist for nedsatt sædkvalitet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...