Belima Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Søsteren min trenger en symaskin til enklere jobber. Som å legge opp bukser og sy opp gadiner. Valget står mellom: Singer Promise 1408 eller Singer Tradition 2250 Jeg håper noen kan hjelpe henne å velge, da jeg ikke har kjennskap til noen av dem.
Belima Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 11. januar 2012 Ingen som har elle kjenner til noen av disse maskinene?
Sola^ Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Kjøp ein ordentleg maskin. Gå på ein syforretning og spør der. Ikkje kjøpe på obs, jysk, elkjøp e.l. Da kan du ha maskina lenge utan å irritere deg.
Belima Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2012 Ja, det hadde vært det beste, men når ikke pengene strekker til dyre innkjøp, så er ikke valgene så mange. Slutter av denne forespørselen nå.
Sola^ Skrevet 22. januar 2012 #5 Skrevet 22. januar 2012 Da er det betre å spare litt til, eller prøve å finne ein eldre brukt maskin som enda fungerer skikkeleg. Ein gamal symaskin i frå 70 talet kan vere ei god maskin. Har ei slik sjølv som står på hytta. Syr framleis fint Er betre å spare 500-1000kr til og få ei symaskin som funker til formålet, enn å kjøpe ei som ikkje fungerer til det den skal brukes til. Slike maskiner er iallfall dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå