Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2003 #1 Skrevet 28. desember 2003 hva blander man med vodka??? vet lite om sånt, men man drikker vel det ikke rent?
Gjest Poirot Skrevet 28. desember 2003 #2 Skrevet 28. desember 2003 hva blander man med vodka??? vet lite om sånt' date=' men man drikker vel det ikke rent?[/quote'] Cola, Battery, juice, Fanta Lemon, Fanta Exotic osv. Mao en drikk uten alkohol du synes smaker godt.
Orthia Skrevet 28. desember 2003 #4 Skrevet 28. desember 2003 Her finner du oppskrifter på en rekke vodka-baserte drinker.
manji Skrevet 28. desember 2003 #5 Skrevet 28. desember 2003 Det er ordtak som heter at du kan spørre 600 kokker om hvordan å lage en bestemt rett, og få 600 forskjellige måter å gjøre det på i svar. Det samme gjelder drinker. Det å lage en rett (eller i dette tilfellet en drink) er i bunn og grunn bare å slenge sammen mange ingredienser. Ingen fasit. Men det dømmes ut ifra hvordan det smaker, så trikset er bare å få til et resultat som smaker godt.
Ingeborg Skrevet 29. desember 2003 #6 Skrevet 29. desember 2003 hva blander man med vodka??? vet lite om sånt, men man drikker vel det ikke rent? Viser til svarene over, bland som du vil! Men vil tilføye at - jo da, man kan drikke vodka rent. Gjerne iskaldt, da blir det ikke så sterkt.
Gjest GreenSky Skrevet 29. desember 2003 #7 Skrevet 29. desember 2003 hva blander man med vodka??? vet lite om sånt, men man drikker vel det ikke rent? Isbiter er bra. Masse isbiter. Ellers liker jeg godt å leke meg som bartender. Det er bare å bruke det du liker. Til å blande drinker liker jeg f.eks: Tropical juice (den fra Tine er best, synes jeg) Grapesoda Fanta (alle sortene) Sitron Lime Ananas Melon En drink med vodka, jus, brus og fruktbiter oppi er digg. Du kan variere i det uendelige. Ellers har jeg en forkjærlighet for bloody mary, men det er vel helst for spesielt interesserte. Tomatjus "Blank sprit" (vodka, hvit rom, hvit tequila el. gin) Sitronsaft Worechestersire-saus (hm, skrev jeg det riktig nå?) salt og pepper tobasco
Lise79 Skrevet 29. desember 2003 #8 Skrevet 29. desember 2003 Craneberry juice og vodka er faktisk veldig godt =)
Gjest care Skrevet 29. desember 2003 #9 Skrevet 29. desember 2003 Tips: lag isbiter av jucie, noen med appelsin juice og noen med tranbærjuice, det blir dekorativt å ha i drinken hvis du skal servere til gjester. :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå