frkharepus Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Det er jo det utroligste man lurer på når man driver og prøver og prøver... men altså; hvor lenge ligger dere i ro (og evt med bena høyt) etter sex? Vil jo ikke minske sjansen til disse små svømmerene med å gå på do rett etterpå, men samtidig har jeg lett for å få uvi. Så hva mener dere er "minstetid" man bør ligge i ro?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Dette er nok bare en myte. Det er slik at når mannen spruter inni deg så kommer det langt nok, man skal ikke trenge å ligge så og så lenge etter på. Ikke engang 1/100 del av sæden blir igjen inni deg, så tyngdekraften skal ikke ha noe å si Lykke til med prøvingen :D
Athene Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Tygdekraften har ingenting å si for befrkutning. Sædcellene blir skutt ut i full fart, og svømmer avgårde i riktig retning, uansett hvilken stilling du har.
frkharepus Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2012 Det var godt å høre! Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 Selvfølgelig har det ingenting å si, ellers ville jo ingen trengt å bekymre seg for prevensjon ... Jeg er gravid, og siden jeg vet når jeg ble det, kan jeg fortelle at i det samleiet som gjorde meg gravid, satt jeg oppå ham og reiste meg med én gang etterpå (ikke for ikke å bli gravid, men av andre grunner).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå