Gå til innhold

Tent på lærer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen av dere vært tente på en av lærerne deres før? :sjenert:

Jeg er snart 18 år, og syns to av lærerne på skolen er så tiltrekkende og deilige. Fantaserer ofte om sex med dem :popcorn:

Er det en veeeeldig uvanlig tanke? Føler meg litt grisete når jeg sitter i timen og forestiller meg både det ene og det andre :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha jeg fantaserte om geografilæreren min på vidregående :fnise:

Det er nok ikke så uvanlig. Tror det har litt å gjøre med at læreren har myndighet, og det jo mange som tenner på akkurat det - type underkastelse..?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

eg er lærar

:lur:

Skrevet

Neeeeida, det er ikke uvanlig. Har aldri fantasert om noen lærer, men det er tilfeller hvor jeg og mine venninner snakker om kjekke lærere, de er jo mennesker de og ;)

Skrevet

Nei, det er en veldig vanlig tanke. Orker ikke å komme med en lang, inviklet psykologisk forklaring akkurat nå men de er i en maktposisjon ovenfor deg der du lett kan se opp til dem. Noe som gjør deg veldig tilbørlig til å ville ha dem. På samme måte som med sjefen eller legen

Gjest UngKalven
Skrevet

Lærer ja, det kan jeg bli. Fikk plutselig litt lyst.

Skrevet

Lærer ja, det kan jeg bli. Fikk plutselig litt lyst.

Med mindre du blir foreleser på høyere utdanningsnivå så er det IKKE kult å bli lærer for å få drag på jentene. Da er det plutselig veldig upassende.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Det er visst bare slike fyrer som blir lærere...

• Liker 1
Skrevet

Var tent på både læreren i matte og norsk. Begge var en plass mellom 35 og 40. Norsklæreren gikk ofte i bluse uten BH, så når hun bøyde seg fremover ble det fritt innsyn til brystene. Mattelæreren hadde bare et fantastisk flott ansikt og en herlig rumpe.

17 år og full av hormoner. Ser tilbake på det som litt flaut.

Hilsen mann 26

Gjest UngKalven
Skrevet

Med mindre du blir foreleser på høyere utdanningsnivå så er det IKKE kult å bli lærer for å få drag på jentene. Da er det plutselig veldig upassende.

:filer:

Gjest Katten.
Skrevet

Det er visst bare slike fyrer som blir lærere...

Ah, trodde det handlet om å ville lære andre mennesker noe. Anta en av de viktigste jobbene i landet, hvor man kan påvirke mennesker til å bli det beste de kan bli.

Så feil kan man ta.

Gjest "gjest"
Skrevet

Ah, trodde det handlet om å ville lære andre mennesker noe. Anta en av de viktigste jobbene i landet, hvor man kan påvirke mennesker til å bli det beste de kan bli.

Så feil kan man ta.

Jeg håper du har rett.

Skrevet

Åhh, husker naturfag læreren min på videregående. Hun var 35-40 år gammel og hadde en kropp som var like stram som denne jenta. Første gangen jeg så henne hadde jeg hard on i ei uke xD

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

det var no det som var min tanke bak det å bli lærar...

Skrevet

På ungdomsskolen var lærerne stort sett mellom 40 og 60 år. Men nå på vgs - en ny verden! Det er så mange unge lærere her. En del i slutten av 20-årene og mange i 30-årene :jepp: Litt mer digg enn de som er på foreldrenes alder.

Gjest Survival
Skrevet

Nei. Lærere er aseksuelle for meg.

Jepp, samme her.

Gjest Levitate
Skrevet

Du er ikke alene, er selv tent på den heite mattelæreren min. Makan til heit kvinne har jeg ikke sett på lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...