Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2003 #1 Skrevet 28. desember 2003 når i oslo er det det stoooore salget i butikkene starter? det heter jo romjul salg og romjula er mellom jul og nyttår men på lørdag var det ikke noe salg kommer det imorgen (mandag) da.? eller etter nyttår? når lønner det seg å handle dà? når blir det 50%av 50% etter nyttår når alt er utplukket? så det lønner seg med andre ord å gå i morgen? hilsen usikker
Arwen Skrevet 28. desember 2003 #2 Skrevet 28. desember 2003 Hos oss heter det nyttårssalg og starter etter nyttår :D
Gjest Lea Skrevet 28. desember 2003 #3 Skrevet 28. desember 2003 De store salgene starter 2. (eller 5.) januar. Det er nok litt forskjellig hvor lenge salget begynner og om de setter ned ting til 50% av 50%. Vet at H&M gjør dette etter hvert, men vet ikke når. Det pleier å være salg i store deler av januar i alle fall og utvalget er størst de første dagene. Når det begynner å bli utplukket, så setter de ofte ned prisene litt til.
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2003 #4 Skrevet 28. desember 2003 så det er ikke no spessielt salg imorgen mandag altså?
Gjest Poirot Skrevet 28. desember 2003 #5 Skrevet 28. desember 2003 så det er ikke no spessielt salg imorgen mandag altså? H&M begynner salget da tror jeg.
Gjest care Skrevet 28. desember 2003 #6 Skrevet 28. desember 2003 så det er ikke no spessielt salg imorgen mandag altså? Joda noe salg er begynt, snakket med en i går som hadde vært ute på lørdag og kjøpt seg klær på salg. Tror han var på vic...
Arwen Skrevet 28. desember 2003 #7 Skrevet 28. desember 2003 Og jeg tror jeg skal på mango på tirsdag :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå