Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har et litt ploblem.

jeg husker ikke hva passord til gmail.com err!!!!

men det funker ikke å få den er det noen som vet?

jeg må få fikse det jo!!!!

HJELP HJELP noen som kan noen og gmail.com

:skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du oppgitt mobiltelefonnummeret ditt til Google? Man blir spurt om det når man logger inn (om man ikke allerede har gjort det). Tror det er den greieste måten å få tilgang til mailen.

Skrevet

...evt at du har oppgitt en alternativ e-post som du kan få sendt et nytt passord til

Skrevet

ok tusen takk :fnise:

jeg har byttet til en ny gilm.com

kan jeg logge meg av på mobilen ossen gjør jeg det???

er det noen som vet eller?

Skrevet

på htc mobilen jeg klarer ikke å logge meg av den gamle som jeg ikke husker passord!!!!!!!

:skravle:

Skrevet

Mobilen min er Sony Ericsson Xperia Arc.

Hvis jeg går inn på Instillinger -> Kontoer/synkronisering -> Så får jeg en liste over mine Gmail kontoer, velg den du vil logge av ved å trykke på epostadressen.

Skrevet

er det noen som vet? det er til HTC

:sjenert:

:sjenert:

Skrevet

Instillinger på HTC :sengekos:

Skrevet

Har du ikke gmailappen? Er det ikke bare å slette den da og laste ned på nytt fra market?

Skrevet

det vet jeg ikke om jeg har det annombruker

:popcorn:

Skrevet

jeg går inn på innstillinger og går på kontoer/synkronisering, der kommer google når jeg trykker fjern konto så kommer det ...

denne kontoen er nødvendig for enkelte appliasjoner. du kan bare gjerne den ved å tilbakestille telefonen til fabrikkinnstillingene og dermed slette alle dine personlige data. du gjør det i innstillinger, under minnekort telefonlagring.

vet noen om man kan gjøre dette sel???

:lete:

Skrevet

jeg har glemte passord til gmil.com hva kan man gjøre

:sjenert: noen som vet???

Gjest Hard Ride
Skrevet

Google "lost gmail password" så finner du det du trenger, men sjansen er liten hvis du ikke hadde et sikkerhetsspørsmål eller en annen adresse linket til kontoen. Da kan du bare kontakte google og håpe de hjelper deg.

Har selv hatt en gmail-konto som jeg glemte passordet til. Hvis man ikke har en reserve-mail registrert eller noe annen måte å få bekreftet at du er deg (sikkerhetsspørsmål), så er det nærmest umulig å få tilgang til kontoen igjen. Det vil i så fall kreve at du kontakter gmail-folka, og det tar som regel veldig lang tid å gjøre det slik. Du er heller ikke garantert at det fungerer. Jeg fikk ikke ordnet det, jeg lagde like godt en ny gmail-konto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...