AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Del Skrevet 11. januar 2012 Vurder å investere i Timberland sko noe ala disse http://heppo.no/damesko/boots/mountholly-tall-duck-boot-107315-0099, men synes de er ganske så dyre. Er de gode? Holder på varmen? Og står de til forventingene, dere som vet? Evt noen billigere, men like gode alternativ noen vil anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 11. januar 2012 #2 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg er veldig glad i mine Sorel caribou sko, kjempe kvalitet, hatt mine i flere år og det synes omtrent ikke, selvom de er mye brukt!! Får de for 799 på xxl:) link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Del Skrevet 11. januar 2012 Ja har sett på flere modeller derifra også, bla disse http://www.xxl.no/sko/damesko/vintersko/solden-dame-vintersko-1069580?searchWord=s%c3%b6lden, og de er på tilbud nå ser jeg. Merker jeg trenger skikkelige sko nå i vinter, og da har man vel i noen år håper jeg. Andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 11. januar 2012 #4 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg har Timberland Mukluk og har aldri hatt bedre sko! De er helt fantastiske, har aldri kjent antydning til å fryse en eneste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #5 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg har Timberland Mukluk og har aldri hatt bedre sko! De er helt fantastiske, har aldri kjent antydning til å fryse en eneste gang. Høres bra ut Skal i vei ¨prøve forskjellige modeller i morgen, men tror jeg vil satse på de jeg linka til i hovedinlegget. Ikke virker de bare knallgode, varme og tørra, men de er knallfine også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #6 Del Skrevet 12. januar 2012 jeg er overrasket over hvor gode Timberland skoene er, alle jeg har prøvd holder virkelig hva de lover, de er perfekte sko. Og absolutt verdt prisen siden de varer leeeeenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 12. januar 2012 #7 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg har de høye Timberland Mukluk og de er helt fantastiske. Gode å ha på, gode å gå med, deilig såle, og ikke minst - ufattelig varme! Har prøvd Kamik Snowden-vintersko og, som er noe ala de populære Sorel-skoene, men Timberland Mukluk er mye varmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 12. januar 2012 #8 Del Skrevet 12. januar 2012 Tråden ryddet for spam Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #9 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg har de høye Timberland Mukluk og de er helt fantastiske. Gode å ha på, gode å gå med, deilig såle, og ikke minst - ufattelig varme! Har prøvd Kamik Snowden-vintersko og, som er noe ala de populære Sorel-skoene, men Timberland Mukluk er mye varmere. Åhh, gleder meg til å forhåpentligvis bli eier av slike sko i morgen Får se hvilken model det blir, men supert med gode erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 12. januar 2012 #10 Del Skrevet 12. januar 2012 Litt off topic, men er ikke Timberland veldig små i størrelsen? Jeg prøvde et par boots som var en størrelse for stor, og de var trang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 13. januar 2012 #11 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg har normal størrelse i mine hvertfall. Nei, er det noe som holder det de lover så er det Timberland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #12 Del Skrevet 13. januar 2012 Da ble det så jeg kjøpte disse i daghttp://heppo.no/damesko/boots/mountholly-tall-duck-boot-107315-0099 , og jeg er in love Gikk bare rett oppi sørpa på vei til butikken og var like varm og tørr sikla på de så lenge nå, og nå står de i gangen. *elsk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 17. januar 2012 #13 Del Skrevet 17. januar 2012 Tråden er ryddet for spam. Kråkesaks, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #14 Del Skrevet 18. januar 2012 Da ble det så jeg kjøpte disse i daghttp://heppo.no/damesko/boots/mountholly-tall-duck-boot-107315-0099 , og jeg er in love Gikk bare rett oppi sørpa på vei til butikken og var like varm og tørr sikla på de så lenge nå, og nå står de i gangen. *elsk* Disse syns jeg også er knallfine! Mukluk varianten til under knærne blir for voldsomt for min del. MEN, Timberlandvinterskoene er foret med et syntetisk materiale, derfor lurer jeg på om de kan være like varme som ullforede sko... Syns de er kjempedyre til at de er syntetiske. Her jeg bor blir det fort rundt 30 minus på vinteren og da vet jeg ikke helt om syntet er like bra som ull? Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå