Gå til innhold

Kaketopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var kjempefin :) Skal du ha den?

Hadde kanskje tenkt å ikke ha noen. Heller få pyntet kaka litt ekstra på toppen

Skrevet

Får ikke bestillt derfra, de sender bare i USA, men kunne tenkt meg noe lignende ja. Vil hvertfall ikke ha en som er helt standar, da driopper vi heller toppen ja.

Skrevet

Ja, helt enig med deg. Det finnes så mange stygge i plastikk at da er det bedre å la være å ha.

Ser for meg noen delikate marsipanblomster eller lignende på toppen av kaka jeg

Skrevet

-og de fra Cacas kan beskues i levende live i deres utstillingslokaler på Ryen i Oslo. Dit skal jeg dra med meg gubben i nærmeste fremtid. Var på julekurs der i desember, og forelsket meg totalt i de kaketoppene der.....

Skrevet

TEX:hvor på ryen ligger dette stedet?Kan man kjøpe ting derfra også?

Skrevet

Du finner dem i Innlegget endret. Marianne Mod Om jeg ikke husker helt feil er det ved siden av en bensinstasjon av noe slag og ikke så veldig langt fra T-bane stoppen.

Man kan få kjøpe ting derfra om de har det inne på lager, men ring dem du så svarer de på dine spørsmål Jea.

Skrevet

Fy og fy Camers, ikke lov med telefonnummere her inne vettu..... :fy:

Men det er sant som hun sier, jea, det er bare å ringe dem så kan du stikke oppom en kveld de har kurs eller noe.

Forøvrig tar Glasmagasinet i sentrum inn flere og flere Wilton ting, men det er lenge til de tar igjen Cacas.

Skrevet

:lol: OOOOooops....*smekk på lanken*

jaja, det skjer da ikke hver dag, og jeg handlet i god tro...Visste ikke at det ikke var lov å legge ut telefonnummer her (isåfall har jeg glemt det..)

Men nå vet jeg det.

Skrevet

Så nydelig den var ¤Arwen¤!

Synd at det ikke går an å bestille den til Norge...

Skrevet

Mange fine topper her ja :D Men det er så synd at de er så skrekkelig dyre :(

Vi hadde friske blomster som ble lagt på kaken rett før servering. Hadde de samme blomstene som i brudebuketten. Det ble veldig fint. Bare et lite tips liksom... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...