Gjest MrsL Skrevet 28. desember 2003 #3 Skrevet 28. desember 2003 Den var kjempefin Skal du ha den? Hadde kanskje tenkt å ikke ha noen. Heller få pyntet kaka litt ekstra på toppen
Arwen Skrevet 28. desember 2003 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2003 Får ikke bestillt derfra, de sender bare i USA, men kunne tenkt meg noe lignende ja. Vil hvertfall ikke ha en som er helt standar, da driopper vi heller toppen ja.
Gjest MrsL Skrevet 28. desember 2003 #5 Skrevet 28. desember 2003 Ja, helt enig med deg. Det finnes så mange stygge i plastikk at da er det bedre å la være å ha. Ser for meg noen delikate marsipanblomster eller lignende på toppen av kaka jeg
Marianne Skrevet 28. desember 2003 #6 Skrevet 28. desember 2003 Her er det og mange nydelige topper http://www.wilton.com/wiltonos/Default.asp Og mye av dette selges gjennom www.cacas.no
Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #9 Skrevet 28. desember 2003 -og de fra Cacas kan beskues i levende live i deres utstillingslokaler på Ryen i Oslo. Dit skal jeg dra med meg gubben i nærmeste fremtid. Var på julekurs der i desember, og forelsket meg totalt i de kaketoppene der.....
Gjest gjesta Skrevet 28. desember 2003 #10 Skrevet 28. desember 2003 Denne hadde passet meg perfekt Yes! For meg også
jea Skrevet 28. desember 2003 #11 Skrevet 28. desember 2003 TEX:hvor på ryen ligger dette stedet?Kan man kjøpe ting derfra også?
camie Skrevet 29. desember 2003 #12 Skrevet 29. desember 2003 Du finner dem i Innlegget endret. Marianne Mod Om jeg ikke husker helt feil er det ved siden av en bensinstasjon av noe slag og ikke så veldig langt fra T-bane stoppen. Man kan få kjøpe ting derfra om de har det inne på lager, men ring dem du så svarer de på dine spørsmål Jea.
Gjest Tex Skrevet 29. desember 2003 #13 Skrevet 29. desember 2003 Fy og fy Camers, ikke lov med telefonnummere her inne vettu..... :fy: Men det er sant som hun sier, jea, det er bare å ringe dem så kan du stikke oppom en kveld de har kurs eller noe. Forøvrig tar Glasmagasinet i sentrum inn flere og flere Wilton ting, men det er lenge til de tar igjen Cacas.
camie Skrevet 29. desember 2003 #14 Skrevet 29. desember 2003 OOOOooops....*smekk på lanken* jaja, det skjer da ikke hver dag, og jeg handlet i god tro...Visste ikke at det ikke var lov å legge ut telefonnummer her (isåfall har jeg glemt det..) Men nå vet jeg det.
@shygirl@ Skrevet 30. desember 2003 #15 Skrevet 30. desember 2003 Så nydelig den var ¤Arwen¤! Synd at det ikke går an å bestille den til Norge...
@shygirl@ Skrevet 30. desember 2003 #16 Skrevet 30. desember 2003 Denne var jo også kjempefin, da... Fin til pynt i ettertid...
tps_0709 Skrevet 31. desember 2003 #17 Skrevet 31. desember 2003 Vi hadde denn på kaken vår. Bestilte den far England et sted, men husker ikke hvor akkurat nå. http://home.online.no/~trudysmi/circle_of_love.jpg Det er ikke lov å legge bilder i innlegg, og er derfor endret, Marianne Moderator
meta Skrevet 2. januar 2004 #18 Skrevet 2. januar 2004 Mange fine topper her ja :D Men det er så synd at de er så skrekkelig dyre Vi hadde friske blomster som ble lagt på kaken rett før servering. Hadde de samme blomstene som i brudebuketten. Det ble veldig fint. Bare et lite tips liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå