AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Noen som vet om plasser på vest og østlandet som omplasserer hunder? Jeg og samboeren har lenge tengt på å få oss en hund. Har tengt litt på at det kunne være kjekt å gi en omplasseringshund et godt hjem. Jeg har prøvd dyrebeskyttelsen i Oslo, men de ville ikke omplassere hund hos oss, siden vi bor i Rogaland. **ee**
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Wops, glemte å ta med sørlandet i overskriften **ee**
Dragonfly84 Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Jeg vet bare om på Østlandet. Fod-gården og Binas Og så er det en side osm heter dyr.no, men den er i startfasen.
frkharepus Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Du finner også mange hunder som skal omplasseres på både finn.no og dyrenett.no
Gjest Lille-pus Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Noen som vet om plasser på vest og østlandet som omplasserer hunder? Jeg og samboeren har lenge tengt på å få oss en hund. Har tengt litt på at det kunne være kjekt å gi en omplasseringshund et godt hjem. Jeg har prøvd dyrebeskyttelsen i Oslo, men de ville ikke omplassere hund hos oss, siden vi bor i Rogaland. **ee** Får jeg spørre om hvorfor dere fant det nødvendig å prøve Dyrebeskyttelsen i Oslo ? - det er jo rimelig langt unna.... Har du søkt etter frivillige organisasjoner som bl.a. driver omplassering av hunder i Rogaland ?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 Får jeg spørre om hvorfor dere fant det nødvendig å prøve Dyrebeskyttelsen i Oslo ? - det er jo rimelig langt unna.... Har du søkt etter frivillige organisasjoner som bl.a. driver omplassering av hunder i Rogaland ? Ønsker bare å sjekke alle muligheter. Gjør ikke noe om vi må kjøre et stykke for å finne den hunden som vil passe oss. Virker som de aller fleste omplasserings hunder er BCmix av ett eller annet slag og en BC vet jeg at vil bli litt for mye. Samboeren min er veldig hundevandt, men jeg er ikke fult like erfaren som han og ønsker derfor ikke en BCmix. Har funnet et par plasser som driver med omplassering i Rogaland og følger med der. Vet der var noe som het FIDO i området før, men finner fint lite og ingen informasjon om det lenger.
Gjest Lille-pus Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Her er noen av dem jeg tenker på i Rogaland: Hundehjelpen Tunge Hundepensjonat Dyrelink Merk at ingen av disse vil kunne garantere deg en hund. Som alltid når det gjelder omplassering så må dere være rett familie for rett hund
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #8 Skrevet 12. januar 2012 Her er noen av dem jeg tenker på i Rogaland: Hundehjelpen Tunge Hundepensjonat Dyrelink Merk at ingen av disse vil kunne garantere deg en hund. Som alltid når det gjelder omplassering så må dere være rett familie for rett hund Tusen takk. HUndehjelpen har jeg vert innom og tittet litt. Så klart kan man ikke garantere det. Vi har ikke planer om å ta inn en hund som vi ikke kan gi det det trenger heller. Det er viktig at vi kan gi hunden et godt hjem og da er det klart at alle hunder ikke vil passe vårt hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå