AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Hei. Jeg bor på studentbolig, i en gang hvor det er flere leiligheter. Da jeg kom hjem i dag var det en helt umenneskelig, råtten lukt som hadde spredt seg over hele gangen. Det er seriøst helt grusomt. Hva skal jeg gjøre? Er det nok grunn til å tilkalle vakt? Er redd det skal spre seg til leiligheten, og er redd for hva det kan være ..:/
Gjest Consensio Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Helt sikker noen som har søpleposer med mat og lignende liggende i leiligheten(e) sine. Det blir en slik søtlig, kvalmende og ekkel stank
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Jeg ville tilkalt vakt/den som er ansvarlig for der du bor.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Hei. Jeg bor på studentbolig, i en gang hvor det er flere leiligheter. Da jeg kom hjem i dag var det en helt umenneskelig, råtten lukt som hadde spredt seg over hele gangen. Det er seriøst helt grusomt. Hva skal jeg gjøre? Er det nok grunn til å tilkalle vakt? Er redd det skal spre seg til leiligheten, og er redd for hva det kan være ..:/ Om det plager deg,vask gangen skikkelig en runde.Gå tilbake etter en halvtime,ogkjenn om det er litt bedre(vask en gang til)Er det like ille? Det kan være noen som har bært ut en søppelpose,som har vært lekk(rekesaft) Litt varme til saften fra reker lukter phytooooon. Noen kan ha vært i skogen å tråkket i noe hjortegreier og dradd med seg inn.Lukter ille. Kan være lekkasje fra kloakkrørene i bygget Kan væreat noen ligger død
Gjest Surrehodet Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Har du sett de andre beboerne? Er det en som ser spesielt skummel ut Kanskje vedkommende har en liksamling på rommet? Eller er det noen du ikke har sett på en stund? Mest sannsynlig er det søppel, dessverre er det endel folk som ikke tar ansvar og hensyn. Vask du og se om det bedrer seg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 Jeg tar ikke ansvar for å vaske på fellesarealet som ingen av beboerne har ansvar for å vaske, når det er en annen beboer som har laget denne lukta. Det går uansett ikke an å oppholde seg der, holdte på å brekke meg da jeg gikk ut i sted. Og jeg tåler litt... Skal ringe vakt hvis ikke lukta gir seg i løpet av noen få timer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå