AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Har et spørsmål som jeg tror dere kunnskapsrike damer her inne kan svare på. Altså, jeg har flere krukker med nattkrem av gode merker som ikke er mulig å bytte (gaver etc.). Som i overskriften spør jeg om jeg kan bruke dem på dagtid en gang i blant? De er jo ganske fete så det blir i tilfelle på dager hvor jeg bare skal være hjemme. Vet ikke så mye om sånt.
Lilandry Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Jeg kan ofte gjøre det, dersom jeg bare er hjemme. Nattkremen jeg bruker innholder mer fukt, så den er deiligere å bruke. Men med sminke over, blir jeg litt blank. Siden den ikke innholder faktor heller, så blir det kun dersom jeg skal være hjemme.
Gjest "gjest" Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Jeg bruker den beste kremen i fjeset, uansett tid på døgnet.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Tusen takk for svar alle tre. Bra, da koser jeg meg med å bruke deilig fet krem på hjemmedager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå