Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt spørsmål:

Hva skal du ha på deg nyttårsaften?

Håper får mange svar :nisse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha en svart kjole jeg kjøpte for to år siden og brukte på julebordet da og på julebordet iår, men som nesten ikke er brukt ellers. Den er ganske spes og rocka og passer meg som type perfekt! :D

Den har skjev skjæring over bysten og rekker til over knærne foran, mens den er litt lengre bak! Den er ermeløs, over den ene skulderen er d stoff og over den andre akkurat som et smalt lærbelte m maljer. Tøft!!! Også er det noen tynne innfelte lærstriper som går på langs………Kjolen er ganske ettersittende. Bruker svarte stay-ups og svarte høyhælte sko til……..Vel….Ikke himmelhøye hæler…er tross alt 175! Håret setter jeg kanskje opp i en sånn rufsetopp....tror KANSKJE det er blitt langt nok til det.

Skrevet

en rød kjole med "skjev" skjæring nederst.

Tynne stropper over skuldrene.

Røde sko med høye hæler og tynne "remer" over vristen.

Sjal i sølv/hvitt

Brukte det på julebordet i år, og det var veldig stilig.

Skrevet

Godt spørsmål! Jeg har ingen anelse, men kan kanskje få noen ideer her? :klø:

Skrevet

Vel, aner ikke...

Skal være hjemme, så gidder ikke å pynte meg i galla-antrekk, men noe småpynting blir det alltid. :D

Neglelakk, fin sminke, smykke + ørepynt i sølv og noen pene klær.

Skrevet

Lys hvit dress jeg fikk sydd i thailand ..oppsatt hår og mellomstore sølvøreringer... jeg peser ikke så mye med nyttårsaften jeg.

Skrevet

Hmm....bestemmer meg i dette øyeblikk at jeg skal gå i nattetøyet og bare daffe rundt i stuen på labbe-leisen. Bare dille-dalle-dulle og skåle til slutt.

:sjarmor:

Skrevet

Så det var ikke bare meg som tenkte på pysjen altså! Vi skal være hjemme og passe på dyrene våre, så da er det jo viktig med behagelig antrekk, synes nå jeg da. Men pysjen er helt ny altså, fikk den til jul :D

Skrevet

Sort dress med en rød eller hvit topp inni ELLER sort dressbukse og en fin genser + sminke, god perfyme og sorte høghela sko. (Pensko)

Håret er nyklips så det skal være løst :briller:

Skrevet

Det blir en av 4 kjoler som jeg har med hit til min søster, hvilken blir bestemt på dagen.

Vet ikke helt om vi blir hjemme.

Skrevet

aner ikke! har tenkt litt..kommer an på situasjonen. gidder ikke å ta på meg "finstasen" hvis jeg bare skal ut å se på rakkettene liksom.. ;)

Men vet ihvertfall at det ikke blir pysj eller joggedress... :)

Gjest Sukkerert
Skrevet

Lårkort ,svart kjole med glitter. Sko med stiletthæler. En halv maske som er i svart og sølv med blondeslør forann. (Skal på maskerade"ball" :wink: )

Skrevet

Grå stripete dress med hvit topp inni! Helt enkelt,men elegant! Høy hæla sko!

Lilletrollet

Skrevet

:roll: Himmel og hav.

Hadde jeg enda visst det!

Jeg har stått på hodet i klesskapet i flere dager.... :-?

Skrevet

Siden vi skal være hjemme og vente.....blir det ikke sånn stivpynta, ikke passer disse klærne nå heller. jeg skal ha på en sort bukse med smale striper, sølv topp uten ermer og en tynn tynn sort strikka jakke som er litt lang...og så sminker jeg meg litt mer enn vanlig, en sølvskimrende øyenskygge og litt ekstra smykker. Synes det er en dag man skal pynte seg i hvertfall litt, høygravid eller ikke... :wink:

- og så liker jeg å glitre litt... :ler:

Skrevet

Jeg og sambo skal ha folk her på nyttårsaften, og jeg kommer nok til å ta på meg julekjolen min. Når vi er ute og ser på rakettene skal jeg ha termodress.

Skrevet

Vet ikke helt ennå jeg.. tenkte å ta en tur å se om de har noe fint selvskapstøy på salget, ellers blir det nok en sort kjole med skrå skjæring nederst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...