AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #3 Skrevet 13. januar 2012 Hva vil greie si? Er de så fantastiske som på reklamen? TS
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #4 Skrevet 14. januar 2012 Jeg synes ikke det var noe spesielt bra. Ihvertfall langt ifra reklamen!! Hadde heller prøvd en annen type sminke.
Pauline Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 Med "greie" mener jeg at de var ok, ikke supre og heller ikke ubrukelige. Synes konseptet var litt "styrete" og liker bedre vanlig id, men dattera mi på 17 sy test det var et Fantastisk konsept, så hun overtok produktene mine, og har opprettet abonnement.
Rainbow Skrevet 14. januar 2012 #6 Skrevet 14. januar 2012 Jeg har hatt det et års tid nå. Var ikke så fantastisk som på reklamen. (Men jeg ble jo lurt til å tro det skulle være det). Jeg har veldig mørke ringer under øynene, som jeg aldri har funnet en fullgod måte å dekke. Syns dette blandekonseptet til sheer cover er veldig styrete, og det har endt med at jeg bare har brukt den ene pudderesken i stedet for å blande, fordi den ene er ganske nær min hudtype. Hvem har egentlig tid til å blande hver morgen? Og jeg synes selve sluttresultatet blir bra, sånn at hele ansiktet får en jevn og fin farge. Men det er ingen magisk greie som fjerner alle feil sånn som reklamen sier. Jeg bruker flere tilleggsprodukter for å dekke ringene under øynene. Sheer Cover alene er ikke nok. MEN det er en av de jeg har brukt som har dekka best likevel. Syns forøvrig produktene er veldig drøye, så jeg har måttet utvide antall dager mellom leveringene. Så jeg er jo fornøyd, men ikke sånn hoppende og strålende superhapppy over å ha sett lyset som kjendisene på reklamen, haha!
Gjest BabyBlue Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 Kunne aldri ha brukt produktene med tanke på ingrediensene med min acne prone hud, men antar at det fungerer for noen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå