Gå til innhold

53 stemmer

1. 1. Barberer du lårene dine ?

• Ja
      21
    • Nei
      32

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mange her inne som gjør det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alltid, men noen ganger! :)

Skrevet

Nei, men jeg epilerer de ca en gang i måneden. Kanskje litt sjeldnere :)

• Liker 1
Skrevet

Du burde lagt til "av og til" i avstemningen din. :)

Jeg gjør det kun på sommeren når jeg bruker shorts. Jeg har ikke mye hår på lårene, men de er lange og veldig lyse og synes veldig lett når sola skinner på dem.

Ellers gidder jeg ikke. :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke mørke, markante hår der men heller bare litt "dun" så gjør ikke det nei. Har gjort det en gang, så gadd jeg ikke mer...

• Liker 1
Skrevet

Nei. Har knapt hår der, og de som er der er så lyse at de ikke synes.

• Liker 1
Gjest just words
Skrevet (endret)

Barberer alltid lårene når jeg barberer meg, ikke for noe annet enn at jeg føler meg vel med det selv om jeg ikke nødvendigvis ser den store forskjellen..

Endret av just words
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Cosette
Skrevet

Nei, aldri. Har ikke noe mer eller mørkere hår der enn på resten av kroppen.

Skrevet

Gjorde det i sommer, fordi jeg ble så brun at de blekede hårene syntes veldig godt. Ellers ikke.

Jeg fikk dog inngrodde hår på lårene (nederst ved knærne) som jeg sliter med ennå! Så skal tenke meg godt om neste gang :S

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Skrevet (endret)

Du burde lagt til "av og til" i avstemningen din. :)

Jeg gjør det kun på sommeren når jeg bruker shorts. Jeg har ikke mye hår på lårene, men de er lange og veldig lyse og synes veldig lett når sola skinner på dem.

Ellers gidder jeg ikke. :P

Samme her. :)

edit: jeg har ikke lange hår på lårene, haha, men veldig korte, få av dem og helt blonde.

Endret av MilliVanilli
Skrevet

Jeg epilerer eller vokser dem om sommeren. Da blir jeg såpass brun, at jeg synes de lyse hårene synes godt i solen. Om vinteren gjør jeg ingenting med de :)

Skrevet

Ja, når jeg barberer leggene så tar jeg lårene også. Har masse mørke hår, ekkelt!

Skrevet

Hvorfor skulle jeg det, jeg er egl ganske hårløs bortsett fra de steder man bør ha hår. :)

Skrevet

Noen ganger. Men har jeg først skrapa over lårene trenger jeg ikke ta de på en mnd igjen:p Hårene der vokser veldig sakte, men så er det jo bare litt dunaktig.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Aldri. Har ikke tenkt tanken engang jeg. Nåmå jeg nesten sjekke lårene for å se om jeg burde begynne :fnise:

Skrevet (endret)

Nei det ser jeg ikke poenget med:P Jeg er svært lite hårete, og det jeg har er så lyst at man ikke ser det. Med andre ord; jeg har ikke øyenbryn heller :fnise:

Edit = typo

Endret av Zakuro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...