Zoë Castillo Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Vi skal arrangere bryllupsfest på lavbudsjett. I den anledning trenger jeg tips til hva jeg kan plassere kubbelys/kulelys på, uten å blakke meg på staker. Jeg har heller ingen jeg kan spørre om å låne av. Noen kreative tips?
Lille Rosa Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Hva med speil? Syns det kan være kjempefint! Man får tak i billige speil på Feks Ikea om det er i nærheten av dere. Feks http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60074007/
siljesol Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Vi skal arrangere bryllupsfest på lavbudsjett. I den anledning trenger jeg tips til hva jeg kan plassere kubbelys/kulelys på, uten å blakke meg på staker. Jeg har heller ingen jeg kan spørre om å låne av. Noen kreative tips? det du skulle ha tilgjengelig egentli, kommer ann på stil.. * #men hva med røffe skiferheller, #eller gå på bruktbutikk og loppemarked og let etter billige gamle glassfat, eller billige forskjellige fat i samme farge men forskjellige design. #Eller brukte store syltetøyglass (pyntet med silkeband/blonder eller perler fra hobbybutikken). #slitte treplanker kan også se veldig bra ut. vanvittig mye som kan brukes.. noen få forslag, men kommer sikkert på mer også
Zoë Castillo Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2012 Hva med speil? Syns det kan være kjempefint! Man får tak i billige speil på Feks Ikea om det er i nærheten av dere. Feks http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60074007/ Åh, perfekt! Tusen takk! En annen ting: Kan en blande kulelys og kubelys på samme fat, eller i det heletatt på samme bord?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Nille har også sånne speilfliser, lurer på om de er billigere Kan være verdt å sjekke ut
Lille Rosa Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 (endret) Åh, perfekt! Tusen takk! En annen ting: Kan en blande kulelys og kubelys på samme fat, eller i det heletatt på samme bord? Personlig syns jeg det kan vare veldig fint med en miks, men det kommer an på str på lysene og fatene. Skal dere ha langbord eller "småbord"? Hvis dere skal ha langbord så ville jeg kanskje holdt meg til en type på hvert fat, og heller hatt annenhver bortover (om det var forståelig ). Er det småbord, så kan jeg se for meg at det blir finfint med en miks Tror ikke noe blir feil uansett hvordan dere gjør det. Lysene gir en kjempefin steming, og vi passet på å ha masse lys når vi hadde bryllupsmiddag. Lykke til Edit: Jeg tror det blir fint med miks av lys på langbord også når jeg fikk sett det for meg jeg.. Jeg liker det meste når det kommer til lyspynting Endret 11. januar 2012 av Lille Rosa
Isabella82 Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Clahs O har også en del lysfat og nå hadde de noen små svarte og hvite på tilbud til 10 kr hvis det kan være noe
Gjest navnelapp Skrevet 11. januar 2012 #8 Skrevet 11. januar 2012 Du får tefat for ingen pengar på bruktbutikkar, viss du skal ha litt sånn shabby-stil.
Gjest Cessie Skrevet 12. januar 2012 #9 Skrevet 12. januar 2012 Vi brukte noen billige dekketallerkener av "ruglet" glass, tre lys på hver tallerken, ett stort og to mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå