Gå til innhold

Tips til lysfat/staker til kubbelys i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal arrangere bryllupsfest på lavbudsjett. I den anledning trenger jeg tips til hva jeg kan plassere kubbelys/kulelys på, uten å blakke meg på staker. Jeg har heller ingen jeg kan spørre om å låne av. Noen kreative tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal arrangere bryllupsfest på lavbudsjett. I den anledning trenger jeg tips til hva jeg kan plassere kubbelys/kulelys på, uten å blakke meg på staker. Jeg har heller ingen jeg kan spørre om å låne av. Noen kreative tips?

det du skulle ha tilgjengelig egentli, kommer ann på stil.. *

#men hva med røffe skiferheller,

#eller gå på bruktbutikk og loppemarked og let etter billige gamle glassfat, eller billige forskjellige fat i samme farge men forskjellige design.

#Eller brukte store syltetøyglass (pyntet med silkeband/blonder eller perler fra hobbybutikken).

#slitte treplanker kan også se veldig bra ut.

vanvittig mye som kan brukes.. noen få forslag, men kommer sikkert på mer også;)

Skrevet

Hva med speil? Syns det kan være kjempefint!

Man får tak i billige speil på Feks Ikea om det er i nærheten av dere.

Feks http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60074007/

Åh, perfekt! Tusen takk! En annen ting: Kan en blande kulelys og kubelys på samme fat, eller i det heletatt på samme bord?

Skrevet

Nille har også sånne speilfliser, lurer på om de er billigere :) Kan være verdt å sjekke ut :)

Skrevet (endret)

Åh, perfekt! Tusen takk! En annen ting: Kan en blande kulelys og kubelys på samme fat, eller i det heletatt på samme bord?

Personlig syns jeg det kan vare veldig fint med en miks, men det kommer an på str på lysene og fatene.

Skal dere ha langbord eller "småbord"?

Hvis dere skal ha langbord så ville jeg kanskje holdt meg til en type på hvert fat, og heller hatt annenhver bortover (om det var forståelig ;) ).

Er det småbord, så kan jeg se for meg at det blir finfint med en miks :)

Tror ikke noe blir feil uansett hvordan dere gjør det. Lysene gir en kjempefin steming, og vi passet på å ha masse lys når vi hadde bryllupsmiddag.

Lykke til :)

Edit: Jeg tror det blir fint med miks av lys på langbord også når jeg fikk sett det for meg jeg..

Jeg liker det meste når det kommer til lyspynting :fnise:

Endret av Lille Rosa
Skrevet

Clahs O har også en del lysfat og nå hadde de noen små svarte og hvite på tilbud til 10 kr hvis det kan være noe

Gjest navnelapp
Skrevet

Du får tefat for ingen pengar på bruktbutikkar, viss du skal ha litt sånn shabby-stil.

Skrevet

Vi brukte noen billige dekketallerkener av "ruglet" glass, tre lys på hver tallerken, ett stort og to mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...