Gå til innhold

Ga datteren gavekort på plastisk operasjon og fettsuging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Woha, kanskje vi hr diskutert dette før, men jeg leste litt på nettet da jeg kom over DENNE artikkelen. Den handler om "the human Barbie" som har gitt sin datter på 7 år et gavekort på 65 000 kr som en gang skal brukes til fettsuging. Hun har også lovet datteren at hun en dag skal få silikonpupper, og datteren gleder seg villt fordi hun vil se ut som moren. The human Barbie har allerede hatt over 100 plastiske operasjoner, og flere skal det bli dersom behov.

Hvor er barnevernet....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Woha, kanskje vi hr diskutert dette før, men jeg leste litt på nettet da jeg kom over DENNE artikkelen. Den handler om "the human Barbie" som har gitt sin datter på 7 år et gavekort på 65 000 kr som en gang skal brukes til fettsuging. Hun har også lovet datteren at hun en dag skal få silikonpupper, og datteren gleder seg villt fordi hun vil se ut som moren. The human Barbie har allerede hatt over 100 plastiske operasjoner, og flere skal det bli dersom behov.

Hvor er barnevernet....!

Og hva skal barnevernet gjøre her???

Skrevet

Barnevernet kan lære moren om litt andre verdier hun kan lære vekk, annet enn å få den 7 år gamle ungen til å glede seg til fettsug og nye pupper?

Skrevet

Ja det vil være riktig bruk av barnevernet :ironi: Vi får heller håpe på at hun lærer noe sånt på skolen i England hvor hun bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...