Arlandria Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 (Det finnes ikke en slik aktiv tråd her allerede, no? har lett etter det før, hvertfall. Hvis det er det, kan denne fint slettes! ) Hva drømte du i natt? Noen merkelige ting du ikke skjønte eller noe som bare virker helt bak mål? I dag morges drømte jeg at jeg fikk regning fra huseiern min på 250 000 pga bråk fra én fest som var hos naboene som jeg var med på :S Og i tillegg fordi min mor hadde klemt en nabo. Dette fikk jeg ikke over telefon eller i brev, men på TEKST-TV på TVen! Det var sært, det!
Gjest BamseB Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Satt på Påskeøya og drakk øl og så på koteletten som lå og godgjorde seg på en engangsgrill. Drømmetydere, forslag?
Gjest Blubberella Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 I natt drømte jeg at samboeren min var klesdesigner og hadde eget moteshow der modellene hang fra helikoptre istedet for å bare gå over catwalken. Den ene kjolen han hadde designet var knallfin, den skulle jeg gjerne ha hatt i virkeligheten... 1
Audrina Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Jeg drømte at jeg fant ut at jeg var gravid, husker ikke om det var planlagt eller ikke, men vi ønsker oss iallefall ikke barn i virkeligheten. Husker at jeg var litt glad, men gruet meg veldig. Så plutselig var vi på sykehuset, og trodde jeg skulle føde, men legen sa at vi skulle vente til i morgen. Så jeg ble over natten, og sent på kvelden gikk jeg inn på badet for å titte i speilet. Hadde INGEN mage i det hele tatt, hvilket jeg synes var rart, fordi jeg er så liten og spe, at det burde ha syntes temmelig godt på meg. Så prøvde jeg å puste langsomt ut og virkelig slappe av i magen, og da vokste den seg plutselig større og større. Jeg ble sjokkert og tok litt tak i magen, da fikk jeg tak i en hånd på innsiden (magen var liksom helt myk, slik at jeg kunne nesten holde i den lille hånden) og da begynte jeg å hylgrine... Så våknet jeg av at mannen prøvde å få meg til å slutte å gråte. "Det var jo bare en vond drøm" 1
Gjest Swarovski Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Huff. Har hatt mange rare drømmer i natt. Jeg står på badet og begynner å klø på hodet. Drar av endel små flasseflak, som om jeg har vært solbrent i hodebunnen. Så drar jeg plutselig av et gedigent flak, med alt håret og masse hud. Sånn at nå har jeg plutselig en stor måne på bakhodet. Og et par steder blør jeg, og der jeg blør kommer det plutselig ut tre maur! Heldigvis våknet jeg får den drømmen fortsatte videre. Senere på natten: Jeg bor av en eller annen grunn i huset til min avdøde mormor. Jeg går ut på terrassen og der sitter Johnny Depp og røyker. (Det tusler også en svær livvakt rundt i bakgrunnen.) Jeg ber med Johnny inn, og den ene samtalen fører til den andre. Før han plutselig begynner å kysse meg. Og jeg sier nei, fordi han er jo gift/har samboer! WTF. Skikkelig skuffende avslutning på den drømmen gitt. Og som en avslutning på natten drømmer jeg ikke bare om en, men fire KG brukere i forskjellige situasjoner og samtaler. Har jeg lest for mye på KG i det siste? 2
Minya Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 (endret) Jeg våknet av et skikkelig ekkelt mareritt her for et par dager siden. Klarer ikke huske detaljene i drømmen, men hovedbudskapet var at mannen min ble tatt fra meg, noe med at han måtte i fengsel for noe han ikke hadde gjort eller noe sånt. Han ble ihvertfall regelrett tatt fra meg. Våknet med frustrasjon, sorg og alt av det kjipe følelsespekteret, gikk ut i stua hvor han satt våken (han hadde nattevakt denne uka og hadde akkurat kommet hjem), la armene om han og ble stående og hulke. Vi satte oss i sofaen og jeg fikk trøst i en tjue minutters tid før drømmen hadde fadet bort nok til at jeg sluttet å sutre. Isj, ekle drømmen. Tror det er første gangen jeg har begynt å gråte av en drøm. Ihvertfall som jeg kan huske. Endret 22. januar 2012 av Minya 1
K.B.E Skrevet 22. januar 2012 #7 Skrevet 22. januar 2012 Jeg drømte noe med at jeg så et ark skrevet av han ene læreren på folkehøgskolen, der det sto noe om hva som skulle skje på elevkvelden som klassen hans skulle ha. Tror det var litt hemmelig hva som skulle skje på elevkvelden. 1
Arlandria Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2012 I natt drømte jeg at jeg fant ut at jeg var gravid, og ble skikkelig sinna for da kom jeg til å være høygravid og rett før termin på Hovefestivalen! (og det passer jo ikke heller), og så gikk jeg plutselig rundt på Hove mens jeg bar på magen. Merkelig. 1
Gjest BamseB Skrevet 23. januar 2012 #9 Skrevet 23. januar 2012 Og som en avslutning på natten drømmer jeg ikke bare om en, men fire KG brukere i forskjellige situasjoner og samtaler. Har jeg lest for mye på KG i det siste? Det er en og annen av oss mannlige tilskudd her inne som fint kunne erstattet Johnny 1
Gjest Swarovski Skrevet 23. januar 2012 #10 Skrevet 23. januar 2012 Det er en og annen av oss mannlige tilskudd her inne som fint kunne erstattet Johnny Virkelig?!? Forteller du meg at det finnes flere mannlige KG'ere som kan erstatte min elskede Johnny, som har vært min fantasikjæreste i 20 år? Kan du vise meg i hvilken retning jeg burde begynne å lete etter disse fantastiske mennene, Bamse? 2
Gjest Mahareth Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 Jeg drømte at det var en gigantisk kvelerslange på skjenken i stua, og jeg måtte gi den mat og vann Har fobi mot slanger, og våknet og var dritredd. 1
Gjest finurlig Skrevet 24. januar 2012 #12 Skrevet 24. januar 2012 Drømmer alltid så rart, i natt drømte jeg at jeg kjørte traktor med en gjeng turister, og så kjørte vi bort til en gård med mange hester. En av turistene klarte å slippe ut en av hestene, så vi måtte springe rundt og prøve å fange den inn igjen. Noen som vil prøve å tolke denne, be my guest 1
Envy Skrevet 26. januar 2012 #13 Skrevet 26. januar 2012 Jeg drømte at jeg var hjemme hos ABB - og syntes tydeligvis det var helt greit å oppholde meg der sammen med han. Det var en fryktelig ubehagelig drøm
Gjest Nuppdupp Skrevet 26. januar 2012 #14 Skrevet 26. januar 2012 (endret) syk drøm.. drømmer som går igjen... drømte at jeg bodde hos mormor mens faren min lå død i senga hennes. han var full av blod (sånn jeg så han noen dager før han døde) og utenfor huset var det full krig. hørte skudd, men jeg var mer bekymeret for at politiet skulle tro jeg hadde drept pappa. for plutselig lå det lik overalt utenfor. jeg hørte at politiet trodde jeg hadde drept dem også. så kom politiet og spurte om det var meg som hadde gjort det. jeg sa nei, men farmoren min overkjørte meg og satte spørsmål ved alt. så våknet jeg. jeg vet hva disse drømmene betyr. det er skyldfølelse og at jeg dømmer meg selv Endret 26. januar 2012 av Nuppdupp 1
Gjest finurlig Skrevet 26. januar 2012 #15 Skrevet 26. januar 2012 syk drøm.. drømmer som går igjen... drømte at jeg bodde hos mormor mens faren min lå død i senga hennes. han var full av blod (sånn jeg så han noen dager før han døde) og utenfor huset var det full krig. hørte skudd, men jeg var mer bekymeret for at politiet skulle tro jeg hadde drept pappa. for plutselig lå det lik overalt utenfor. jeg hørte at politiet trodde jeg hadde drept dem også. så kom politiet og spurte om det var meg som hadde gjort det. jeg sa nei, men farmoren min overkjørte meg og satte spørsmål ved alt. så våknet jeg. jeg vet hva disse drømmene betyr. det er skyldfølelse og at jeg dømmer meg selv Uff.. Høres ikke bra ut Sender deg en god 1
floony Skrevet 27. januar 2012 #16 Skrevet 27. januar 2012 I natt drømte jeg om katter. Katter over alt. Ellers drømmer jeg så mye at det nesten er et problem. Noen husker jeg, andre ikke - men de ligger å gnager på underbevisstheten. Hadde verdens BESTE drøm en gang som får meg til å se oppgitt enda. Jeg er en soldat under 2. verdenskrig, som kjemper på tyskernes side. Jeg er en mann i drømmen. En mannlig mus. Alle var mus - alle soldater, alle sivile. Hitler var en mus med hitlerbart og stokk. Jeg er på den tyske flåte (som bokstavelig talt var en flåte) og skal kjempe mot Storbrittania som har store fregattaer. Alt jeg vil er å reise hjem til musefamilien min i Danmark (en dansk, mannlig mus er jeg altså). Jeg spør Hitler om permisjon, der han står på kanten av flåten med barten og stokken sin og myser ut mot de britiske fregattaene. Han vrir litt på museørene mens han vurderer situasjonen og sier at jeg skal få dra hjem til musefamilien dersom jeg består en prøve. Prøven? Å lage dessert til haiene i Finding Nemo uten å bli spist selv. 3
Mr. Jones Skrevet 27. januar 2012 #17 Skrevet 27. januar 2012 Hadde verdens BESTE drøm en gang som får meg til å se oppgitt enda. Hahaha, lo godt^^ Drømte også om Hitler i natt. Først hadde jeg to alligatorer i huset som glefset etter meg hver gang jeg skulle låse de inn i glassburet sitt. De hadde også lært seg å låse opp døra siden den hadde vrilås, var helt håpløst å få dem inn i buret. De fikk til slutt en babyalligator, jeg ble veldig lei meg og angret på at jeg hadde skaffet dem til kjæledyr. Plutselig var jeg i byen og leverte flyveblader til turister. Der holdt en blanding av Per Sandberg (Som var i Høyre nå...) og Hitler tale. Jeg brydde meg ikke om, og gikk inn i en bakgård hvor jeg spilte kort med 2 stk fra Hells Angels. Etter en stund skulle jeg gå, de ønsket meg lykke til med studiumet mitt, men før jeg måtte gå ropte en dame fra nederst i trappeoppgangen "hiv ned klær!". Vi måtte hive skittentøyet ned trappeoppgangen. Dette besto kun av boxere full av urin samt stinkende sokker. Normal drøm... 1
floony Skrevet 27. januar 2012 #18 Skrevet 27. januar 2012 Hahaha, lo godt^^ Drømte også om Hitler i natt. Først hadde jeg to alligatorer i huset som glefset etter meg hver gang jeg skulle låse de inn i glassburet sitt. De hadde også lært seg å låse opp døra siden den hadde vrilås, var helt håpløst å få dem inn i buret. De fikk til slutt en babyalligator, jeg ble veldig lei meg og angret på at jeg hadde skaffet dem til kjæledyr. Plutselig var jeg i byen og leverte flyveblader til turister. Der holdt en blanding av Per Sandberg (Som var i Høyre nå...) og Hitler tale. Jeg brydde meg ikke om, og gikk inn i en bakgård hvor jeg spilte kort med 2 stk fra Hells Angels. Etter en stund skulle jeg gå, de ønsket meg lykke til med studiumet mitt, men før jeg måtte gå ropte en dame fra nederst i trappeoppgangen "hiv ned klær!". Vi måtte hive skittentøyet ned trappeoppgangen. Dette besto kun av boxere full av urin samt stinkende sokker. Normal drøm... Vet du, det er så mange sære ting man drømmer at noen ganger lurer jeg på om jeg kan være gal. I beste fall mentalt ustabil. Drømmen din minte meg om en jeg har hatt selv: Er på den gamle hytta mi som vi eide da jeg var liten, en slik en tømmerhytte. Jeg er i et tomt, kaldt rom og kan ikke gå ut for utenfor - i et stort vann - lever det store dyr. Nærmere bestemt: en gigantisk alligator og en gigantisk... Svampebob. Med hoggtenner. Husker at jeg står å tenker at det var jo synd de måtte dele samme vann når de er uvenner. De er bitre fiender faktisk og det er plask og brøl og kaos utenfor mens jeg prøver å få fyr i peisen. Iiiiskaldt er det. Så finner jeg et klesskap ala Narnia-style hvor det er gamle pelskåper inni. Så jeg putter de i peisen og tenner på, jeg. Og Vips! der er Terje fra Kaizers Orchestra, fly forbanna og oppgitt fordi jeg brenner pelskåpene til kona hans. Og kona hans, like fly forbanna når hun også oppdager hva jeg har gjort - de var visst arvegods de. Og hvem er denne kona? Tila Tequila fra MTV (hun bifile med pipestemme som har datingprogram hvor hun sjekker både gutter og jenter). I give up. 1
Mr. Jones Skrevet 27. januar 2012 #19 Skrevet 27. januar 2012 Vet du, det er så mange sære ting man drømmer at noen ganger lurer jeg på om jeg kan være gal. I beste fall mentalt ustabil. Fantastisk drøm:D Hahahahaha, har spurt meg selv det samme. De fleste jeg snakker med har nogenlunde normale drømmer. Mine er absurde, abstrakte, ofte lurer jeg på om jeg har sett en ny dimensjon når jeg omsider våkner. O.o
floony Skrevet 27. januar 2012 #20 Skrevet 27. januar 2012 Fantastisk drøm:D Hahahahaha, har spurt meg selv det samme. De fleste jeg snakker med har nogenlunde normale drømmer. Mine er absurde, abstrakte, ofte lurer jeg på om jeg har sett en ny dimensjon når jeg omsider våkner. O.o Jotakk Haha true that! Og det disse normal-drømmende personene ikke forstår er at sære drømmer hele tiden er slitsomt! Er det noe på kanten latterlig og crazy jeg har våknet opp med går jeg rundt å flirer for meg selv hele morgningen som en gærning. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå