AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Jeg synes virkelig det ikke er pent at en dame skal ha så mye muskler. Pent med litt markerte armer osv osv, men dette blir for mye.. Hva synes dere? Innlegget er redigert, bolledeig admin 1
Cho Kon It Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Synes hun har en sykt fin trent kropp, som nok passer ypperlig til å gå på ski fort. 6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Jeg synes ikke det er det peneste på en damekropp nei, men dama er rå! 3
Berentsens Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Synes Bjørgen ser flott ut! Musklene hennes er sexy. 1
cellar Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Hun ser ikke ut som en mann, men hun har mandige muskler. Husk at hun er toppidrettsutøver, og de musklene kom ikke over natta. Ligger mye trening og planlegging bak. 2
Gjest Cosette Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 Heldigvis er det ikke du som avgjør hva andre mennesker skal og ikke skal. Jeg vil uansett tro Marit Bjørgen gir blanke i hva du måtte mene om hennes muskler. De er tross alt et naturlig følge av at hun er steingod i idretten sin. 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Jeg synes virkelig det ikke er pent at en dame skal ha så mye muskler. Pent med litt markerte armer osv osv, men dette blir for mye..Hva synes dere? Dama er verdens beste skiløper gjennom tidene. Hvorfor tror du det? Jo, nemlig på grunn av den råe kraften hun får fordi hun er så sterk, samt god teknikk og balanse. Skal du være verdens beste skiløper så får du trene og se ut som Marit Bjørgen. Skal du være verdens beste bimbo så får du trene og se ut som fotballfrue og de andre toppbloggerene. Innlegget er redigert, Bolledeig admin 12
Adonis Skrevet 11. januar 2012 #8 Skrevet 11. januar 2012 Hun er en imponerende atlet, men finnes selvsagt ikke attraktiv med den fysikken. 3
Cho Kon It Skrevet 11. januar 2012 #9 Skrevet 11. januar 2012 Hun er en imponerende atlet, men finnes selvsagt ikke attraktiv med den fysikken. Ikke så bastant, nå. 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 11. januar 2012 #10 Skrevet 11. januar 2012 Personlig syns jeg ikke det er spesielt pen med slike muskler. Ikke på menn, men i hvertfall ikke på kvinner. Men syns hun er veldig pen i ansiktet, da:) Innlegget er redigert Bolledeig admin
HedvigR Skrevet 11. januar 2012 #11 Skrevet 11. januar 2012 Jeg tror ikke hun valgte idretten sin utifra hvor "pen" hun ville bli seende ut i dine øyne. Hun er en sabla bra skiløper, og det har selvfølgelig en relevans til musklene hennes! 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #12 Skrevet 11. januar 2012 Ville ikke hatt slik kropp selv, men hvorfor skal alle mennesker være like? Dama er en av verdens beste skiløpere! Klart det krever sitt. Mye kulere enn trippel mengde flesk. Go MARIT!
dilletante Skrevet 11. januar 2012 #13 Skrevet 11. januar 2012 Hun har jo store muskler til å være kvinne, men hun er feminin og pen i ansiktet. Amasonetype - vil tro noen synes det er attraktivt, og det er i hvert fall imponerende. Så en Verdens sterkeste kvinne-konkurranse hvor en av deltakerne mine om henne - skikkelig flott og velproporsjonert, kjempesterk dame. Mulig musklene hennes ikke er like svære utenom sesongen?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #14 Skrevet 11. januar 2012 Jeg blir helt tam når jeg ser henne. Fatter ikke hvor sinnsykt dedikert, sterk, målrettet og bestemt hun er for å lykkes. Den dama er så sterk i psyken at hvis psykes skulle vært gjenspeilet enda mer i musklene, hadde hun sett ut som the Terminator! Marit Bjørgen, you're god damn me RAAAAAAAW!!!!! 3
loffen Skrevet 11. januar 2012 #15 Skrevet 11. januar 2012 Marit Bjørgen ser ikke ut som en mann. Muskler er mye tøffere enn flesk. Så det så. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #16 Skrevet 11. januar 2012 Folk må da få lov til å mene hva dem vil vel? Dama er rå til å gå på ski, men har alt for mye muskler etter min smak. Jeg synes hun er både kul og et godt forbilde selv om jeg ikke synes kroppen hennes er den peneste.
Cho Kon It Skrevet 11. januar 2012 #17 Skrevet 11. januar 2012 Folk må da få lov til å mene hva dem vil vel? Selvfølgelig, men det blir litt dumt når folk sier at hun "selvsagt ikke finnes attraktiv med den fysikken". Selvsagt for deg kanskje, men ikke for meg! 2
Gjest Rastl0s Skrevet 11. januar 2012 #19 Skrevet 11. januar 2012 (endret) Jeg synes virkelig det ikke er pent at en dame skal ha så mye muskler. Pent med litt markerte armer osv osv, men dette blir for mye.. går hun på steroider? Hva synes dere? Er du skadet eller noe? Sterioder? Virkelig?? Musklene hennes er HARDT arbeid noe du ikke virker å være fan av siden snarveier finnes. Seriøse idrettsutøvere får muskler og de MÅ ha muskler for å kunne holde på. Hun ser ut som en kvinne, bare at hun har store armer. EDIT: Som nevnt flere ganger. Fett er langt ifra mye bedre enn muskler i mine øyne. Heller muskler enn fett. Fett er egentlig bare tegn på at man er sløv, har hull i kostholdet eller begge deler. Tenker ikke på folk som har litt ekstra fordi de bygger muskler osv... Deriblant meg selv. Men folk som klager over folk som ser bra ut og er i god form mens de selv er småfeite/feite. Endret 11. januar 2012 av Rastl0s
Tullamore Dew Skrevet 11. januar 2012 #20 Skrevet 11. januar 2012 Hun ser da ikke ut som en mann. De færreste menn jeg kjenner har en så stram og muskuløs kropp som det Bjørgen har. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå