Gå til innhold

Jeg vet hvem drømmemannen deres er!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

JAN TEIGEN.

Basert på den avstemningen i den andre tråden er åpenbart dette det kvinner vil ha.

Det er ikke tillatt å legge inn bilder i forumet!

Lea (moderator)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
:klø: Han er ikke min drømmemann :cry:

Men du tenner på utseende hans? Ville gjerne hatt en one night stand med ham, ikke sant?

Gjest Anonymous
Skrevet
Men min. :ler:

Det er ikke så rart: Hvis det er deg som er avbildet i avataren din ligner du jo faktisk litt på Jan Teigen.

Gjest lekebøll
Skrevet

Det er ikke så rart: Hvis det er deg som er avbildet i avataren din ligner du jo faktisk litt på Jan Teigen.

Ja, jeg tror vi ville vært et ypperlig par. :ler:

Skrevet

Til alle dere som tar feil vedrørende drømmemannen.......Det er nok meg dere er på jakt etter............. 8)

Skrevet

Men du tenner på utseende hans? Ville gjerne hatt en one night stand med ham, ikke sant?

:riste: Jeg begynner å lure på om du er litt bitter :trøste:

Skrevet

Jahn Teigen er morsom, og jeg kunne godt ha falt for han. Men drømmemannen min har jeg her, han ligger på sofaen og leser for øyeblikket :blunke: .

Skrevet

Jan Teigen er mye eldre enn meg, og jeg kjenner ham ikke. Utseendemessig er det heller ikke noe for meg, og da er det fint lite igjen jeg kan drømme om. Ergo er han ikke min drømmemann.

Skrevet

:o

Har drømmemannen min jeg, og han heter ikke Jahn Teigen ihvertfall....

Gjest GreenSky
Skrevet
JAN TEIGEN.

Basert på den avstemningen i den andre tråden er åpenbart dette det kvinner vil ha.  

Det er ikke tillatt å legge inn bilder i forumet!

Lea (moderator)

Du sa i alternativet i avstemningen din at "partneren kan godt se ut som Jan Teigen for min del."

For at Teigen skal være drømmemannen må du nok liste opp en del av (de positive) egenskapene hans og vite hvordan han er på det private plan. - og jeg kjenner i alle fall ikke fyren personlig, så hvordan han er der, vet jeg ikke noe om. Jeg tror nok det vanskelig kan la seg gjøre å kåre han til drømmemannen før vi får noen fakta på bordet i alle fall!

Skrevet
Psst. Jan Teigen er veldig hyggelig. :briller:

Og du og du, så tynn han er :ler:

Skrevet
Psst. Jan Teigen er veldig hyggelig. :idesmil:

Det er ringeren i Notre Dame også, men han er ikke akkurat min drømmetype han heller.... :ler:

Men klart for en som setter humor i høysetet må en som Jan Teigen være midt i blinken :blunke:

Skrevet

:vinke: Jeg setter humor i høysetet! :lol: Absolutt.

Men han kunne vert faren min.

Skrevet

Jeg har drømmemannen her hjemme jeg - og det er definitivt ikke Jahn Teigen, nei! Men Teigen spanderte to pils på meg en gang for mange år siden, og det var veldig morsomt å skravle med han mens pilsen fikk tid til å virke.

Så jeg skjønner at han er drømmemannen deres, jenter... :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva slags folk er det egentlig som liker Jan Teigen?

Jeg vet om en gutt på barneskolen som hadde en særs interesse for han og som holdt et foredrag om han. Han var den største dusten jeg noen gang har møtt..kalte meg de verste ting, det ødela hele livet mitt.

Jeg har også møtt Jan Teigen..men jeg lot som jeg ikke så'n..han stirret fælt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...