Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2003 #1 Skrevet 28. desember 2003 Kan jeg trene den vekk? Den har begynt å legge seg under haken nå, og det ser ikke bra ut i en alder av 22 år. Jeg er ellers slank.
Gjest GreenSky Skrevet 29. desember 2003 #2 Skrevet 29. desember 2003 Jeg har lest i en "eldgammel" skjønnhetsbok som mormor har, at det han hjelpe å ligge med hodet bakover om natten, når en sover. Du kan også "trene" halsen din ved å si et ord høyt, mange ganger til dagen, eller alfabetet, f.eks. Det er i alle fall det jeg har hørt. Men om det er noe særlig effektivt, vet jeg ikke. Det mest effektive er nok å fjerne fettet kirurgisk.
Loolaa Skrevet 29. desember 2003 #3 Skrevet 29. desember 2003 Når du ellers er slank, tror jeg ikke du kan trene bort evt fett under haken. Du ville nok bli radmager ellers lenge før hakefettet forsvant. Øvelsen foreslått over her kan kanskje stramme opp litt?
Imax Skrevet 29. desember 2003 #4 Skrevet 29. desember 2003 Hvem har sagt at dobbelthaker er stygt?!? Jeg trives veldig godt med mine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå