Dolly-Betty Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Jeg har lett... Leter etter en med 3/4 armer og som er stor. Jeg bruker str 46/48 eller XL/XXL til vanlig. Jeg har brystmål på 116. Bestilte en i XL, og den så ut som den skulle vært i M... Tips?
Gjest Adriane Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Jeg har lett... Leter etter en med 3/4 armer og som er stor. Jeg bruker str 46/48 eller XL/XXL til vanlig. Jeg har brystmål på 116. Bestilte en i XL, og den så ut som den skulle vært i M... Tips? Her er noen muligheter Her og her og kanskje hvis du går gjennom her
Gjest Adriane Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Her er noen flere muligheter Sateng Ivory Couture Mer sateng
Dolly-Betty Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2012 Her er noen flere muligheter Sateng Ivory Couture Mer sateng Takk for tips! Jeg tror kanskje det blir denne... Min lenke
Gjest Adriane Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 Takk for tips! Jeg tror kanskje det blir denne... Min lenke Bare hyggelig Den var fin ja Jeg trenger selv større størrelser enn gjennomsnittet, så det passet greit å kikke litt hva som er å finne
Dolly-Betty Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2012 Det eneste jeg er litt usikker på, er om farge stemmer helt med kjolen... Det er ikke så godt å si utfra et bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå