AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Vurderer å oppgradere dattera min sin ds til dsi eller 3ds Men har ikke peiling på forskjellen kan noen informere meg? 2. Hvis jeg kjøper 3ds kan de linke mot dsi og nds da?
Miki Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Ja, de kan linke. 3DS har 3D skjerm som kan skrus av med passord. De nyeste spillene kan kun brukes til nintendo 3DS. Den har også internett. Nintendo DSi har internett og er lik DSi XL - bare mindre.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Jeg vet ikke hvor gammel datteren din er, men husk at barn under 6 ikke skal eksponeres for 3D:)
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Hun blir seks i vår. Kanskje satse på dsi da.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Tusen takk for 6 års tipset forresten. Veldig viktig og det visste jeg ikke.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 (endret) Det er mange som ikke tenker over det og tar med småbarn på 3d-filmer osv, er ikke så lenge det var en sak i avisen om to småbarn som hadde fått permanente øyeskader. Men du kan jo oppgradere til 3D for det, men ikke vise henne hvordan man skrur på 3D før hun blir litt eldre, så slipper du å oppgradere to ganger om det egentlig er 3D du har lyst til å gi henne? Fant denne artikkelen til deg Her står det litt mere. Endret 11. januar 2012 av uAnonymBruker
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 jeg bare lurte på om det var litt bortkastet med dsi at hun vil spørre om 3ds kjempesnart. Men kusina fikk dsi så jeg tror hun nøyer seg med lik ganske lenge tenkte lissom at jeg går for 3ds nå så slipper jeg mellom greia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå