AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Jeg lurte rett og slett på om det er lovelig å reise ut av landet dersom man er anmelt? Jeg hvet at det ikke er mulig i enkelte land, men er ikke så skjent med lovene i Norge?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Er det du som hele tiden lager tråder om søstra di og noen utlendinger? Hva er du anmeldt for? 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Nei, jeg er blitt anmelt for trusel av naboen min
HvittHus Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Så lenge du ikke har fått beskjed om å holde deg innenfor landets grenser av poitiet, kan jeg ikke se at det skal være noe problem å reise utenlands. Har du vært inne til avhør, slik at saken ligger til behandling, eller har du kun fått beskjed om at du er anmeldt?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Nei, jeg er blitt anmelt for trusel av naboen min Er det sant da? Jeg vil tro at i en slik sak, der det ikke er fare for at du skal rømme, så kan du likevel dra på ferie. Men ring og forhør deg med din lokale politistasjon.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 Er det ikke bare på film de sier "Dont leave town" idet de er ferdig å avhøre en mistenkt i en drapssak? Skal de nekte deg å dra noe sted må de nok inndra passet ditt.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Nå har jeg snakket med advokaten min...og fikk vite at selv om det skulle bli noe rettsak så går det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå