Gjest Tørr i trynet Skrevet 28. desember 2003 #1 Skrevet 28. desember 2003 Litt skralt i utvalget i egenpleie idag. Dessuten er det søndag og ikke åpne butikker. Jeg føler sterkt for å gi fjeset en omgang med skrubbkrem, men har det ikke tilgjengelig. Noen som vet hvordan man kan lage det selv ved hjelp av det som finnes på f eks kjøkkenet?
Gjest vampie Skrevet 28. desember 2003 #2 Skrevet 28. desember 2003 bland en teskje salt i litt fuktighetskrem
Englepusen Skrevet 28. desember 2003 #3 Skrevet 28. desember 2003 Her finner du sikkert noe : http://www.lissies.no/hudhaar/egenpleie.htm
Amica Skrevet 29. desember 2003 #5 Skrevet 29. desember 2003 Hvetekim og vann. Eller var det hvetekli? :klø:
Gjest Lene_W Skrevet 30. desember 2003 #6 Skrevet 30. desember 2003 Jeg brukte en gang sandpapir.... auuuuuuu Olivenolje i sukker høres nok best ut.
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #7 Skrevet 2. januar 2004 Bruk salt istedet for sukker du! Det binder fuktigheten i oljen. -KATTAstrofe-
Cand alt Skrevet 2. januar 2004 #8 Skrevet 2. januar 2004 Her er en slipekrem fra meg: 3 ss malte mandler 3 ts honning 3 ss naturell yoghurt 3 dråper roseolje Mal mandlene, tilsett honning og yoghurt. Tilsett så rosenoljeb og pisk godt inn. Masser lett inn i ansiktet noen minutter. Skyll med varmt vann. Denne blandingen har en sterkt kjølende virkning men også en lindrende virkning på huden.
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #9 Skrevet 2. januar 2004 Takk for tipset, jeg prøvde olivenolje i sukker og det er lenge siden ansiktshuden har vært så myk. Men en ting; er det ikke noe med at olje i ansiktet er fy-fy? tetter porene eller noe sånn? *litt engstelig for ettervirkninger*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå