Gå til innhold

Sexpress

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha gått uten sex i lang tid, får jeg sms og andre meldinger om at de vil ha sex med meg. Veldig detaljerte meldinger. Dette gjør de først etter at vi har avtalt å møtes. Føler sexpress samtidig som det gjør noe med selvtilliten min. Jeg er kåt, men har ikke lyst på sex. Hvorfor kan de ikke si ifra om dette før vi har avtalt å møtes? Da slipper jeg å sende sms tilbake om at vi ikke kan møtes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha gått uten sex i lang tid, får jeg sms og andre meldinger om at de vil ha sex med meg. Veldig detaljerte meldinger. Dette gjør de først etter at vi har avtalt å møtes. Føler sexpress samtidig som det gjør noe med selvtilliten min. Jeg er kåt, men har ikke lyst på sex. Hvorfor kan de ikke si ifra om dette før vi har avtalt å møtes? Da slipper jeg å sende sms tilbake om at vi ikke kan møtes

"De" ..? Skjønner ikke helt greia tror jeg...

Uansett, vil man ikke ha sex sier man i fra om det. Enkelt og greit.

Skrevet

Hæ? :klo:

• Liker 1
Skrevet

"De" ..? Skjønner ikke helt greia tror jeg...

Uansett, vil man ikke ha sex sier man i fra om det. Enkelt og greit.

Forskjellige venner (menn) som vil møte meg.

Gjest Katten.
Skrevet

Dumme mannene. Man må jo avtale sex før man avtaler å møtes!

Skrevet

De? Hvem? Hva? Hvor?

....hæ?

• Liker 3
Skrevet

Dumme mannene. Man må jo avtale sex før man avtaler å møtes!

Det er ikke bare en. Ja skulle gjerne visst det før! 3 sekunder etter at jeg har sagt ja kommer meldingen "Kanskje vi kan ha sex? Jeg har lyst til å sprute deg...." KAN DE IKKE BARE SKRIVE "HEI, VIL DU HA SEX?" I FØRSTE MELDINGEN?!

Skrevet

Hvis du har en haug med pulevenner/elskere/menn du knuller, og de tar kontakt med deg og foreslår at dere skal treffes, regner de vel med at du forstår hvorfor de vil treffe deg.

Hvorfor puler du rundt på en hel masse menn dersom du egentlig ikke vil?

Du virker jo helt forvirret.

Skrevet

De har aldri pult meg, men har fått det for seg at jeg har lyst på dem

Skrevet

Jeg har faktisk aldri hatt sex

Ts

Skrevet

De har aldri pult meg, men har fått det for seg at jeg har lyst på dem

Ok, så greia er at du, TS, har en rekke mannlige venner som stadig vekk foreslår at dere skal møtes, for deretter å sende deg meldinger av sexuell karakter? Og så treffes dere, og gjør vennskapelige ting, før det hele gjentar seg nok en gang? Du har med andre ord en haug med mannlige venner som konstant vil pule deg?

Jeg skjønner fremdeles ikke problemstillingen, jeg. Hvorfor sier du ikke bare i fra til disse mennene en gang for alle at du kun er interessert i vennskapet deres? Og om det ikke hjelper, da dumper du dem som venner siden de tydeligvis kun ser på deg som en pulevenn?

Men om du er like vag og klønete i din kommunikasjon med dem som du er her, er det kanskje ikke rart de misforstår. Hva med å FORKLARE ting for folk, og gjøre deg forstått? Mennesker er ikke tankelesere skjønner du.

Lær deg å kommunisere, jente!

• Liker 2
Skrevet

Pule?

Ja, men jeg vet ikke hvordan man barberer seg, så jeg så det er en skog der. Dessuten har jeg et problem med hårvekst, så jeg ser ut som en ape. Når skal vi ha sex?

Skrevet

Etter å ha gått uten sex i lang tid, får jeg sms og andre meldinger om at de vil ha sex med meg.

Jeg har faktisk aldri hatt sex

Ts

Hvordan henger dette sammen?

• Liker 1
Skrevet

Trill, trall, troll... La la la!

• Liker 1
Skrevet

Trill, trall, troll... La la la!

Her er det du som troller, ingen andre.

Skrevet

Her er det du som troller, ingen andre.

Jeg troller ikke, jeg traller :)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan henger dette sammen?

Jeg mente onanering i det første innlegget.

Skrevet

Apesex? Discovery Channel?

I'm in.

Ok. Klokka? hvor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...