AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Fant denne linken her. Jeg får det ikke til! Når jeg er på do og tisser, så kan jeg stoppe strålen - null problem. Da kjenner jeg også at muskelen trekker seg sammen, og jeg greier det også uten å stramme rumpa og spenne muskler i magen. Men når jeg i sittende stilling skal gjøre det nå, så får jeg det ikke til uten at jeg kjenner at musklene blir spent litt i magen og rumpa også! Hva er det jeg gjør feil? Er virkelig PC-muskelen min så ufattelig slapp? Jeg har merket under samleie at når jeg er EKSTREMT våt (noe som ikke er så ofte da, men), så er det ikke så lett å kjenne at han er inni meg, selv om han er veldig stor og hard.. Dette irriterer meg fryktelig. Jeg kjenner selvfølgelig at han er inni meg, men ikke like godt som jeg gjør om jeg bare er normalt våt og kåt liksom. Om dere forstår.. Jeg har panikk rett og slett. Forstår ikke hvordan jeg skal få til dette. Tips? Om jeg kjenner med fingrene når jeg sitter og trener muskelen, så kjenner jeg så vidt at jeg spenner en muskel der. Men... Er det rett det jeg gjør, da? Åh så irritert jeg er.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Mer komplisert å gå på do i 2012 enn i 1912 tror jeg xD
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Ja fy faen altså. :gjeiper: I tillegg har jeg ekstremt dårlig tålmodighet, så skjønner ikke helt hvordan jeg skal få trent opp den der så kalte muskelen! Dritt!
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 Linken mente jeg! Dårlig konsentrasjon, trener en muskel her. (TS) 1
Gjest Katten. Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Bare fortsett å tren, hver dag. Har gjort det daglig i en ti-årsperiode.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #8 Skrevet 11. januar 2012 Men jeg vet jo ikke om jeg trener ordentlig! Gjør jeg det? (TS)
Gjest Katten. Skrevet 11. januar 2012 #9 Skrevet 11. januar 2012 Du trenger den ikke maksimalt, men du trener den ihvertfall. Etterhvert vil du nok få bedre kontroll over den. Vaginakuler kan også være genialt til dette formålet, da det også gir bedre kontroll.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå