Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikker hvor jeg skulle legge denne tråden...men ok.

Jeg har lyst til å gjøre noe HELT ANNERLEDES denne nyttårsaften. Kommer bare ikke på hva det skulle være. Har vært inne å sett på flyselskaper og reiser og finner ikke noe spennende. Kan noen dele noen erfaringer eller forslag med meg. Uansett hva og hvor det var :blunke:

Tips mottas fra fantasifulle kg`ere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jo ikke jeg hva du har gjort før...

Jeg ønsker å ligge i telt på en ås i nærheten der jeg bor, for så å kunne skue utover hele Oslo-området mens jeg griller pølser på bål...

Desverre deler ikke sambo min oppfatning av hva som er en hyggelig avveksling.. :cry:

Skrevet
:ler: Har ikke gjort noe "uten om det vanlige" for å si det slik. Akkurat nå er jeg lei familiemiddager, så det gidder jeg ikke. Men telt ja :klø: det var en god ide.... :klø:
Skrevet

Vel, for 2 år siden overrasket jeg gubben. Han trodde vi skulle til ett vennepar. Men jeg tok ham med til ett hotell istedet, hvor jeg hadde booket top-suiten med utsikt over all fyrverkeriet.

Jeg hadde også kjøpt 12 forskjellige belgiske sjokolader hvor hver sjoko representerte en måned. For hver måned hørte det med ett dikt...

Meget vellyket nyttårsaften!

=)

Skrevet
Vel, for 2 år siden overrasket jeg gubben. Han trodde vi skulle til ett vennepar. Men jeg tok ham med til ett hotell istedet, hvor jeg hadde booket top-suiten med utsikt over all fyrverkeriet.

Jeg hadde også kjøpt 12 forskjellige belgiske sjokolader hvor hver sjoko representerte en måned. For hver måned hørte det med ett dikt...

=)

:o Herregud hvor hærlig er ikke du :blunke:

og hvor heldig er ikke han :wink:

Skrevet

:o Herregud hvor hærlig er ikke du :blunke:

og hvor heldig er ikke han :wink:

:Nikke::wink:

Skrevet

=)

næmmen! Det var søtt :D

Jeg skulle ønske jeg hadde kreativitet nok til å finne på noe sånt

Gjest Anonymous
Skrevet
Nå vet jo ikke jeg hva du har gjort før...

Jeg ønsker å ligge i telt på en ås i nærheten der jeg bor, for så å kunne skue utover hele Oslo-området mens jeg griller pølser på bål...

Desverre deler ikke sambo min oppfatning av hva som er en hyggelig avveksling.. :cry:

En nyttårsaften skuet jeg faktisk utover Oslohimmelen fra en gammel tømmerkoie...

Skrevet

En nyttårsaften tok vi på oss skiene og gikk på fjellet. Grilla pølser og kikka ut over fyrverkeriet. Varm kakao på termos er et must.

Skrevet
En nyttårsaften tok vi på oss skiene og gikk på fjellet. Grilla pølser og kikka ut over fyrverkeriet. Varm kakao på termos er et must.

Det hadde vært noe- jeg har luftet forslaget, så får vi se hva det blir til :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...