Eurybia Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Kan ha blitt gravid for litt over en uke siden, føler meg oppblåst, og har smerter i nedre del av magen. Kan man merke ubehag sså tidlig? Dette er smerter jeg ikke har hatt før denne uka, og de kjennes godt så det er ikke innbildning.
Snuskepuz1 Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Kan ha blitt gravid for litt over en uke siden, føler meg oppblåst, og har smerter i nedre del av magen. Kan man merke ubehag sså tidlig? Dette er smerter jeg ikke har hatt før denne uka, og de kjennes godt så det er ikke innbildning. Tror det tar litt lengre tid før man merker noe men for sikkerhetsskyld kjøp en graviditetstest
Eurybia Skrevet 11. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2012 Vil testen vise positivt så raskt?
Orchideae Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Når hadde du el da? Egget kan bruke alt fra 4-10 dagerpå å feste seg, og først da produserer kroppen hcg. Det er det hormonet som gir symptomer.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 Jeg husker jeg fikk en metallsmak i munnen når jeg drakk cola-light bare dager før jeg fikk positiv test.Uka etter positiv test så kjente jeg meg merkelig, og hadde en rar følelse i halsen og i magen. Denne følelsen utviklet seg til å bli kvalme.
MiniMjau Skrevet 15. januar 2012 #6 Skrevet 15. januar 2012 Jeg følte meg ganske "rar" rett etter befruktning. Det stakk litt nederst i magen(livmoren da...) og jeg var oppblåst. Stikking i mage og oppblåsthet kan jo være alt annet enn graviditet også da...
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #7 Skrevet 15. januar 2012 Jeg hadde også oppblåst mage, delvis smerter, ubehag.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #8 Skrevet 15. januar 2012 Du kan ikke merke noe før kroppen har begynt å produsere hcg, noe som skjer etter egget har festet seg. Det tar ca 7-14 dager etter befrutkning. En graviditetstest kan tas fra den dagen du venter mensen. Noen får en positiv test tidligere.
83` Skrevet 16. januar 2012 #9 Skrevet 16. januar 2012 Jooda, du kan fint merke mykje før egget har festa seg Det har eg gjort alle gongane eg har vert gravid iallefall. Det du kan merke er jo stikkingar i nedre deg av mage, som du jo har. Menssmerter i mage/rygg/nedover lår, stikking i puppane, "en følelse av graviditet" som ofte viser seg å stemme, og du kan bli fortare svolta, osv. Ei veker etter EL kan du IALLEFALL kjenne noko, og då er som regel egget festa og. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå