AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #1 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg var i Oslo for noen år siden og kjøpte et par ringer fra en bod. Husker skilt med "Ekte sølv". På noen av ringene var det sorte stener. De hadde også endel litt store ringer. Det stod en litt eldre, norsk dame og solgte. Noen som vet hva jeg mener? Er det mulig å få kjøpt lignende ringer på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #2 Del Skrevet 12. januar 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 12. januar 2012 #3 Del Skrevet 12. januar 2012 Hun står der ennå, men tror ikke hun selger via nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #4 Del Skrevet 12. januar 2012 Binta Ba og andre som vet hvilke ringer jeg mener; Vet dere om noen nettbutikker som har lignende ringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 12. januar 2012 #5 Del Skrevet 12. januar 2012 Tråden ryddet for spam Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #6 Del Skrevet 12. januar 2012 Min lenke Min lenke Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 12. januar 2012 #7 Del Skrevet 12. januar 2012 Nei, desverre..kan ikke fordra å handle på nett;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #8 Del Skrevet 13. januar 2012 http://viewitem.eim.ebay.no/Tibet-Yellow-White-Copper-Lama-Sutra-Ring-Amulet/230622761986/item Ringen jeg spesielt leter etter ser omtrent slik ut. Men den er helt sølvfarget (med litt svart) og penere. Håper noen kan hjelpe meg å finne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #9 Del Skrevet 16. september 2013 Står det noen i Oslo og selger slike sølvringer nå? På Youngstorget eller andre steder? Anonymous poster hash: 4cdbc...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 16. september 2013 #10 Del Skrevet 16. september 2013 Egertorget og youngstorget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #11 Del Skrevet 16. september 2013 Egertorget og youngstorget Var på Youngstorget i mai, da så jeg ikke andre enn noen som solgte solbriller, belter, andre smykker og diverse.. Så håper jeg ser boden jeg leter etter denne gangen. Anonymous poster hash: 4cdbc...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 16. september 2013 #12 Del Skrevet 16. september 2013 Var på Youngstorget i mai, da så jeg ikke andre enn noen som solgte solbriller, belter, andre smykker og diverse.. Så håper jeg ser boden jeg leter etter denne gangen. Anonymous poster hash: 4cdbc...24e Prøv Egertorget også. De står forøvrig ikke der hver dag, alle sammen. Noen varierer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #13 Del Skrevet 16. september 2013 Prøv Egertorget også. De står forøvrig ikke der hver dag, alle sammen. Noen varierer det. Det skal jeg gjøre. Krysser fingrene. Er ikke i Oslo så ofte Anonymous poster hash: 4cdbc...24e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå