Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å sende ut noen åpne søknader rundt om , men har aldri skrevet åpen søknad før. Har bare søkt på utlyste stillinger. Jeg sliter litt med hvordan jeg skal ordlegge meg, i hvertfall begynnelsen. Hvordan jeg skal "starte" søknaden når det ikke er en stilling jeg søker på. Er det noen som har noen gode ideer og tips til dette som vil hjelpe meg ?:) På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

det er ikke lett det der.. min siste søknad jeg skrev, da jeg søkte om praksisplass var: ( noe redigert fordi jeg ike vil dele all info da!)

Åpen søknad om praksisplass

Jeg ønsker med denne søknaden å presentere meg som en ny mulig praksiskandidat.

Jeg er en 25 år gammel jente som går på barne- og ungdomsarbeiderfag på XXXX. I denne forbindelsen trenger jeg praksisplass XXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXX

Jeg søker praksisplass hos dere fordi jeg ønsker en givende jobb og en bredere arbeidserfaring.

Min motivasjon for denne jobben er å delta i arbeidet om å sørge for en best mulig hverdag for ungdommene, og ta nye utfordringer som gir meg ny lærdom.

.... Jeg har erfaring fra XXX Barneskole, hvor jeg jobbet som lærerassistent i 1. klasse og i 5. Klasse. Der hjalp jeg elever som trenger tilrettelagt undervisning. Dette forbedret min tålmodighet og evnene til å trekke raske og gode beslutninger i uforutsette situasjoner.

vettke om deg hjalp deg noe jeg?

ta med hvorfor du søker og hva som gjør deg god for denne stillingen... kanksjeeem?

Skrevet

Jo takk det hjalp veldig :) Var noe sånnt jeg var ute etter!

Gjest NozMonster
Skrevet

så ålright da :)

alltid koselig å kunne være til hjelp :jepp:

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

under to timere etter jeg hadde levert søknaden, var jobben min ;)

håper du har like hell :Nikke:

Endret av NozMonster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...