Gå til innhold

Kong med leverpostei i.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en kong hver til hundene mine og fylle med leverpostei før den tar en tur i fryseboksen, har lest at mange andre gjør dette. Men jeg lurer på, blir det ikke veldig grisete på gulvet av dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cupcakes
Skrevet

jeg har pleid å bruke baconost fra sånn tube i kongen før jeg legger den i frysern, blir jo så og si samme sak. og jeg har aldri fått noe gris på hverken teppet eller gulvet når han ligger og koser seg med kongen sin :)

Gjest NozMonster
Skrevet

grisete?? neeej, ikke i det hele tatt! tro meg- hundene dine vil ikke la en eneste smule gå til spill :ler:

hunden min spiser opp alt ut av kongen jaffal, og jeg ser aldri at noe havner på gulvet før hun får det i seg faktisk.

Gjest Cupcakes
Skrevet (endret)

grisete?? neeej, ikke i det hele tatt! tro meg- hundene dine vil ikke la en eneste smule gå til spill :ler:

hunden min spiser opp alt ut av kongen jaffal, og jeg ser aldri at noe havner på gulvet før hun får det i seg faktisk.

haha, nei, de lar ikke noe gå til spille av slike godsaker, her slikkes det og vaskes kong av hunden i minst en halv time etter at han faktisk har tømt den :fnise:

Endret av Cupcakes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...