AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Vurderer å kjøpe en kong hver til hundene mine og fylle med leverpostei før den tar en tur i fryseboksen, har lest at mange andre gjør dette. Men jeg lurer på, blir det ikke veldig grisete på gulvet av dette?
Gjest Cupcakes Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 jeg har pleid å bruke baconost fra sånn tube i kongen før jeg legger den i frysern, blir jo så og si samme sak. og jeg har aldri fått noe gris på hverken teppet eller gulvet når han ligger og koser seg med kongen sin
Gjest NozMonster Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 grisete?? neeej, ikke i det hele tatt! tro meg- hundene dine vil ikke la en eneste smule gå til spill hunden min spiser opp alt ut av kongen jaffal, og jeg ser aldri at noe havner på gulvet før hun får det i seg faktisk.
Gjest Cupcakes Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 (endret) grisete?? neeej, ikke i det hele tatt! tro meg- hundene dine vil ikke la en eneste smule gå til spill hunden min spiser opp alt ut av kongen jaffal, og jeg ser aldri at noe havner på gulvet før hun får det i seg faktisk. haha, nei, de lar ikke noe gå til spille av slike godsaker, her slikkes det og vaskes kong av hunden i minst en halv time etter at han faktisk har tømt den Endret 10. januar 2012 av Cupcakes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå