Gjest Linnea 5 Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Har kjøpt meg fire tshorter som jeg la i handlekurven i går og betalte for i dag.. Da jeg betalte i dag så jeg plutselig at den ene varen "mistet linken sin". Altså, det gikk ikke an å gå inn på linken til tshorten? Men jeg fikk jo betalt for det? Er tshorten utsolgt etter jeg kjøpte den? Eller ble den utsolgt før jeg fikk betalt? Nå står det at "varene pakkes". De kan vel ikke si at varene pakkes hvis det ikke var flere av den tshorten igjen?
Zzyzx Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Hvis du ikke har fått beskjed om noe annet så kan du vel anta at alt er på lager og sendes i samme pakke.
Mooria Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Sorry, men må bare pirke litt.. det heter T-skjorte, ikke tshorte. 1
Gjest Linnea 5 Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Beklager skrivefeilene. Unnskyld for at det går så hardt utover enkelte folk. Var utrolig sliten i går og tenkte ikke med hele hodet. Takk for svar. Synes det er litt rart at de skriver varene pakkes, hvis det "mangler" en vare(T-SKJORTE)
Mooria Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 Du har fått en ordrebekreftelse på e-post, med en oversiktlig liste over hvilke varer som er pakket og sendt.
Gjest Linnea 5 Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Fikk mail i dag om at pakken er sendt med alle de fire t-skjortene takk igjen for svar 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå