Gå til innhold

Konspirasjonsteorier!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Breivik er muslim ja, akkuratXD

Er mange insane konspirasjonsteorier der ute, men en jeg faktisk har støtt på her hjemme, var en kar som ikke trodde mennesket har vært på månen:P Alt var falsk.

Skrevet

At noen så en UFO bak regjeringskvartalet og at han er et romvesen er litt vel...HMMM!

Skrevet

Den villeste teorien jeg har hørt i nyere tid, er at Breivik var betalt av regjeringen for å skyde ungdommer, slik at de kunde høste donororganer til elitens syke barn.....

• Liker 2
Gjest finurlig
Skrevet

De verste er jo de som mener at konsentrasjonsleirer ikke fantes, og at ingen jøder ble drept under 2. verdenskrig..

• Liker 1
Skrevet

De verste er jo de som mener at konsentrasjonsleirer ikke fantes, og at ingen jøder ble drept under 2. verdenskrig..

Så godt som alle konspirasjonsteorier er farlige, men jeg er enig i at dette er en av de aller verste. Jeg fatter ikke at det går an å avfeie den solide dokumentasjonen.....

Jeg har kjendt mennesker som har sittet i KZ. Jeg synes det er en hån mod disse, at disse teoriene eksisterer.

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Dommedag i 2012 syns jeg er det verste. Ser for meg masseselvmord og et tonn med kjæledyr som blir avlivet når det nærmer seg. Gærninger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...