Becka Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 (endret) Har noen sagt du ligner på noen, en kjent person? Kanskje har noen sagt flere forskjellige? Eller så har flere sagt en person? Eller var det kanskje på et bilde de så? Fortell! Litt artig å høre syntes jeg! :D Å vær ærlige nå da Endret 10. januar 2012 av Becka
ssecret Skrevet 10. januar 2012 #2 Skrevet 10. januar 2012 Har noen sagt du ligner på noen, en kjent person? Kanskje har noen sagt flere forskjellige? Eller så har flere sagt en person? Eller var det kanskje på et bilde de så? Fortell! Litt artig å høre syntes jeg! :D Å vær ærlige nå da Hailey i One Tree Hill har jeg fått masse Du da?
katinkatinka Skrevet 10. januar 2012 #3 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har hørt at jeg likner på Megan Fox. Det er omtrent like stor likhet som mellom en binders og en hest. Fulle mannfolk på jakt sier mye rart, men noen bidrar i det minste til en kortvarig, falsk selvtillitt. Dersom jeg har avvist noen har jeg hørt at jeg likner på dodraguen - det er da også en kjendis? 3
Gjest On Topic Skrevet 10. januar 2012 #4 Skrevet 10. januar 2012 Kari Traa for det meste. Ble spurd om autografen ein gong eg var på Voss... Og den fekk dei selvfølgeleg. Ellers så har eg fleire gonger hørt at eg ligner på Eli Kari Gjengedal. Elin Tvedt er og blitt nevnt. Ja og Sissel Kyrkjebø når ein ser meg i ein spesiell vinkel.
Becka Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2012 Hailey i One Tree Hill har jeg fått masse Du da? Wow, ho er jo herlig. Jeg har ikke EN bestemt alle har sagt jeg ligner på liksom. Men jeg har fått høre jeg lignet på dama jeg har som avatar bildet, om du kan se hvem.. Derfor jeg har henne, for det kunne jo vært meg! :gjeiper: Hehe, eksen min sa at jeg minnet om Kim Wilde på 80-tallet. ( da jeg var blond ) Men det ser jeg overhodet ikke. Aner ikke hvorfor han mente det.
Gjest Corto Maltese Skrevet 10. januar 2012 #6 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har ofte blitt fortalt at jeg ser ut som tvillingen til Joseph Merrick
UnderCover Skrevet 10. januar 2012 #7 Skrevet 10. januar 2012 Haha, for et halvt års tid siden har jeg ikke hørt noenting. (det var en annen tråd her, da skrev jeg at jeg bare lignet meg selv eller noe.) Men i løpet av siste uken har jeg hørt at jeg ligner på Fergie av en, og på Olsen-tvillingene av en. Jeg kan ikke se det i det hele tatt
Becka Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2012 Kari Traa for det meste. Ble spurd om autografen ein gong eg var på Voss... Og den fekk dei selvfølgeleg. Da må du være temmelig lik...Eller så er det noen som bare ser det de vil se. Men sykt moro det må ha vært!
ssecret Skrevet 10. januar 2012 #9 Skrevet 10. januar 2012 Wow, ho er jo herlig. Jeg har ikke EN bestemt alle har sagt jeg ligner på liksom. Men jeg har fått høre jeg lignet på dama jeg har som avatar bildet, om du kan se hvem.. Derfor jeg har henne, for det kunne jo vært meg! :gjeiper: Hehe, eksen min sa at jeg minnet om Kim Wilde på 80-tallet. ( da jeg var blond ) Men det ser jeg overhodet ikke. Aner ikke hvorfor han mente det. Moore er sinnsykt pen. Heldige deg
jenascia Skrevet 10. januar 2012 #10 Skrevet 10. januar 2012 amanda bynes har jeg hørt mange ganger, men det er egentlig det. syns hun er superfin jeg så kverulerer ikke akkurat:)
Becka Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #11 Skrevet 10. januar 2012 Moore er sinnsykt pen. Heldige deg . Hehe, jo, jeg ble veldig glad da jeg fikk høre det, men jeg har i grunn aldri hørt det igjen. :gjeiper:
The Kitten Skrevet 10. januar 2012 #12 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har fått høre at jeg ligner på Indiana Evans
Gjest Doh Skrevet 10. januar 2012 #13 Skrevet 10. januar 2012 Mischa Barton eller hva hun nå heter. Hun var på forsiden til Mag eller noe for syv år siden, og jeg var prikk lik henne på det bildet. Til og med jeg syntes det var skremmende likt.... Men synes ikke jeg likner sååååå mye utenom det bildet da...
CaspertheGh0st Skrevet 10. januar 2012 #14 Skrevet 10. januar 2012 (endret) Lindsay Lohan Endret 7. mars 2012 av soffapute
Arlandria Skrevet 10. januar 2012 #15 Skrevet 10. januar 2012 Den klassiske er at jeg hører Peyton fra One Tree Hill.. Småting som kan ligne, men mest lignende klesstil og ganske lik sveis. haha! :D Ikke like tydelige krøller da, men slik at det blir litt stort, halvkort og samme form.
Gjest Marregutt Skrevet 10. januar 2012 #16 Skrevet 10. januar 2012 Aksel Hennie blir jeg ofte sammenliknet med utseendemessig. noen mener det, andre er uenige
Mooria Skrevet 10. januar 2012 #17 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har fått høre fra flere at jeg ligner på Demi Moore. Klarer ikke helt å se noen likhet selv, men velger å ta det som et kompliment..selv om jeg er en del år yngre enn henne da:)
addict Skrevet 10. januar 2012 #18 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har hørt at jeg likner på Megan Fox. Det er omtrent like stor likhet som mellom en binders og en hest. Fulle mannfolk på jakt sier mye rart, men noen bidrar i det minste til en kortvarig, falsk selvtillitt. Dersom jeg har avvist noen har jeg hørt at jeg likner på dodraguen - det er da også en kjendis? HAHAHA! Jeg leste heelt feil! Jeg leste "DoddragUen".. Hvem faen er det, tenkte jeg
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 10. januar 2012 #19 Skrevet 10. januar 2012 Jeg har hørt at jeg likner på Megan Fox. Det er omtrent like stor likhet som mellom en binders og en hest. Fulle mannfolk på jakt sier mye rart, men noen bidrar i det minste til en kortvarig, falsk selvtillitt. Dersom jeg har avvist noen har jeg hørt at jeg likner på dodraguen - det er da også en kjendis? Haha, måtte le av den sammenligningen! Jeg har hørt at jeg ligner litt på Charlotte Thorsvedt, men nja.. Vet ikke helt jeg. Kanskje litt
LeaMichele Skrevet 10. januar 2012 #20 Skrevet 10. januar 2012 Noen sa jeg ligna på hu bridget Jones, om det er sånn det skrives, nå i jula. Likte ikke helt det, da jeg synes hu er fæl! Har en kollega som mener jeg bestemt ligner på hu rachel i one tree hill, ser ikke helt den heller jeg da men men hu er ihvertfall kjempe pen !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå