Arwen Skrevet 28. desember 2003 #1 Skrevet 28. desember 2003 Hva er deres meny? Vår blir sansynligvis slik: Forrett: Canape med røket laks og eggerøre Hovedrett: Kalvemedaljong med fløtegratinerte poteter Dessert: Her ønsker vi sitronfromasj (uten skall), men fromasj står ikke på den menyen hvor vi kan velge maten, så hvis det er noe de ikke lager blir det is med varme bjørnebær.
Gjest MrsL Skrevet 28. desember 2003 #2 Skrevet 28. desember 2003 Har ikke kommet så langt vi Det blir noe med reinsdyr til hovedrett også har vi veldig lyst på sjokolademousse til dessert. Forrett har vi ikke peiling på siden mannen ikke spiser fisk må vi finne på noe annet lurt.
jea Skrevet 28. desember 2003 #3 Skrevet 28. desember 2003 Jeg vet ikke enda jeg..Men det står mellom steik eller lam..Og til dessær er det hvertfall is... Forett aner vi ikke..Noen som har noen forslag,men ikke fisk!!
Holly Hobbie Skrevet 28. desember 2003 #4 Skrevet 28. desember 2003 Dette er min drømmemeny for øyblikket, men det blir ikke nødvendigvis helt sånn: Forrett: gazpacho eller noe med fisk eller skalldyr Hovedrett: rensdyrfilet med sprøstekte søtpoteter Hvilerett: ostetallerken med valnøttbrød eller løkterte med chevre, rucclasalat og pinjekjerner Dessert: Fruktsorbet (pasjonsfrukt, sitron eller mango) eller fromasj (sherryfromasj er nam nam!) Så får vi se hvordan det blir...regner med at Bjørnsgard har noen forslag også.
April Skrevet 29. desember 2003 #5 Skrevet 29. desember 2003 Jeg tror det ser sånn ut for øyeblikket: Forrett: Soppterte Hovedrett: Hjortefilè Dessert: Multeparfait ...med tilbehør, men jeg er ikke helt sikker ennå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå