AnonymBruker Skrevet 10. januar 2012 #1 Skrevet 10. januar 2012 Bare så det er sagt så har jeg ikke som vane å sitte å se og/eller ta på vortene til hunden min, men jeg så nå at vortene til tispa mi er blitt litt sorte på tuppen. Hun fikk et kull på mai i fjor og har i den forbindelse fått VELDIG store vorter. Nå når det har vært forholdsvis kaldt (-10 / -15 grader) har jeg lagt merke til at de blir fort kalde når jeg stryker henne over magen. Kan de bli frostskadet? De har før vært lyse, men har nå fått noen sorte flekker på seg. Jeg har også en valp fra dette kullet som ofte i det siste har slikket en del på puppene, noe hun ikke har gjort siden hun var ca 4 mnder gammel. Kan det være en forbindelse? Noen som har vært ut for noe lignende? Hva ble eventuelt gjort? Skjønner at et dekken som dekker magen kan være lurt, men er det allerede for sent? Skal høre med dyrlege i morgen, men tenke jeg måtte spørre her først
mysticmoo Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 En av mine har med tiden fått et par mørke brystvorter. Hunden er lys og vortene har alltid vært lyse. I mitt tilfelle er det pigmentflekker. (hunden er 2 år). Jeg ville hørt med dyrlegen i dag Hvis hunden din mangler underull ville jeg hatt dekken de kaldeste dagene. F.eks hurtta dekkenet dekker magen nokså godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå