momo Skrevet 28. desember 2003 #1 Skrevet 28. desember 2003 Dette er hva vi tenkte og ha på vårt koldtbord, lurer på om det er noe viktig som mangler, eller om dere synes det er bra nok? Fiskecabaret Røkt laks med eggerøre Spekeskinke med melon Roastbiff med remulade Badsturøkt skinke med asparges Grillkylling med waldorfsalat Ekte karbonader med løk Svinemedaljong med champignon Egg med reker Pastasalat Potetsalat Salat Loff, brød og smør :D :D
Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #2 Skrevet 28. desember 2003 Høres veldig bra ut. Omtrent sånn som vi har tenkt også.
Pusekatt Skrevet 29. desember 2003 #3 Skrevet 29. desember 2003 Eneste matgruppen du har "glemt" er ost, tror jeg! Husk også å pynte med litt frukt og grønt, det er veldig dekorativt (og godt som snacks til annen mat)!
zmurfette Skrevet 30. desember 2003 #5 Skrevet 30. desember 2003 Som ikke-kjøttspisende syntes jeg utvalget ble litt magert, men om ingen av gjestene er vegetarianere er det et supert koldtbord.
Gjest gjest1 Skrevet 30. desember 2003 #6 Skrevet 30. desember 2003 Jeg savner mere fisk, nå er jeg ekstrem når det gjelder fiskemat da. Noen sildreretter kanskje. Har et par gode oppskrifter hvis du er interressert.
Gjest Tabby Skrevet 2. januar 2004 #7 Skrevet 2. januar 2004 Gode forslag her, vi ble anbefalt å ha en stor fugl vi da, kalkun eller går. Det er både mye mat og pynter opp fikk vi beskjed om. Og så skal jeg ta med meg tipsene om mere fisk og grønt. Vi blir ikke så mange til maten, men vi tenkte å sette frem koldtbordet som nattmat igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå