momo Skrevet 28. desember 2003 #1 Skrevet 28. desember 2003 Noen som vet hvor man kan få fjernet strekkmerker og hva prisen på dette er? Har strekkmerker på magen etter svangerskap og ønsker og bli kvitt de. :D :D
Gjest Tex Skrevet 28. desember 2003 #2 Skrevet 28. desember 2003 Har aldri hørt at det går an....men hvis det går an er det sikkert ikke billig.
Papaya Skrevet 28. desember 2003 #3 Skrevet 28. desember 2003 Du får aldri vekk strekkmerker,men det går an å bleker de så det blir mindre synlig,det fins behandling ja men det koster masse penger.Har lest i en ukerblad en gang,hvis ikke jeg husker feil så koster det vel 2500 kr pr gang,og du må opp til flere behandling for at strekkmerker skal blir mindre synlig.Jeg syns i hvertfall hvis disse behandling hjelpe så er det verd pengene,synd at det fins ikke sånn behandling i bergen,eller fins det??er det noen som vet??
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2003 #4 Skrevet 28. desember 2003 Jeg har hørt om laser behandling jeg! det finnes leger i oslo som utfører dette, slå opp på gule sider! laser kan utslette både rynker og strekkmerker, så fatt mot, det finnes håp! lykke til!!!
Usikker Skrevet 28. desember 2003 #5 Skrevet 28. desember 2003 Jeg synes faktisk du skal være stolt av strekkmerket/merkene dine jeg. Det merket er et tegn på at du har vært så heldig å få lov å bære fram et lite barn - et stort, lite under. Det er ikke alle forunt å oppleve det du har gått gjennom - så vær heller glad for at du har gjennomført et svangerskap - satt et lite menneske til verden! Et strekkmerke eller fire betyr ingen verdens ting! Bruk din tid, penger og energi på ditt barn i stedet for du Gratulerer til deg som har fått den æren det er å få lov å føde og oppdra et lite barn! 8)
Papaya Skrevet 28. desember 2003 #6 Skrevet 28. desember 2003 Hadde jeg bare hatt et eller to strekkmerker så kunne jeg sikkert leve med det..jeg er en av de uheldige som har fått strekkmerker over hele magen og ikke snakke om rumper og lår,ser ut som tiger hele kroppen min.Har vært uheldig under svangerskap,hadde masse fostervann utennnom det vanlig mengde og i tillegg barnet var veldig stor 4700 gram(Jeg føde to uker for tidlig) og jeg er ikke mer en 163 cm og veide 50 kg før jeg ble gravid,og magen så ut som det bodde mer enn fire barn der....Jeg er stolt over gutten min og å være mor men jeg er ikke akkurat glad i de strekkmerker..og jeg mener hvis du har tid og penger til dette så hvorfor ikke gjøre det hvis du føler deg bedre etterpå.
foxie Skrevet 28. desember 2003 #7 Skrevet 28. desember 2003 min kusine valgte å fjerne sine strekk merker....kirurgisk. Mageplasikk.... hun så ut som et verdens kart og valgte denne løsningen.Det kostet noe i nærheten av 25000 tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå