Gå til innhold

Sette på ringer i kirken

Skal dere sette på ringer under vielsen?  

1. 1. Skal dere sette på ringer under vielsen?

• Ja
      27
    • Nei
      5
    • Vi har ikke bestemt oss
      0
    • Har ikke tenkt på det ennå
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en ny votering, ettersom det er massevis av nye vakre vordende bruder her.

Skal dere sette på ringer i kirken?

Og si gjerne om dere skal ha forlovelsesringene som gifteringer eller om dere skal ha nye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-og vi skal sette på ringer under vielsen, fordi vi skal ha nye gifteringer, det er bare jeg som har forlovelsesring her :blunke:

Skrevet

Vi vil sette på ringene i kirken og skal bruke forlovelsesringene som gifteringer. De blir pusset opp og gravert til bryllupet. Svigerfar har laget de til oss, så det er helt uaktuellt å kjøpe nye.

Skrevet

Ja vi skal sette på ringer i kirken.

Vi skal sette på nye ringer.

V har ingen ringer nå, selv om jeg gjerne skulle hatt en forlovelses ring, men det er vel litt dumt og begynne med det nå.

Hvis jeg skulle venta til samboer hadde fridd, tror jeg ikke vi ville ha blitt gift.

:D :D

Skrevet
Skal dere sette på ringer i kirken?

:o

Er det engang et spørsmål? Finnes det noen som IKKE setter på ringene i kirken?

Skrevet

Mange som ike gjør det, ja.....

Jasså, oppe tidlig på en søndag? :ler:

Skrevet
Jasså' date=' oppe tidlig på en søndag? :ler:[/quote']

:ler: Hehe, jepp. Har en snorkende mann i senga, you see??

Dessuten skal jeg på familiemiddag snart. Duh!

Skrevet

Vi setter dem på i kirka og vi skal bruke forlovelsesringene våre til gifteringer

Skrevet

Vi har ikke diskutert det ennå, så jeg vet ikke, men regner med at vi skal sette på oss (nye) ringer. Så da må jeg drasse rundt på tre ringer etterhvert; forlovelsesringen, gifteringen og min manns familieskjold. Til vanlig har jeg kke brukt noen ringer, de ligger som regel og støver ned i smykkeskrinet. Får nok bra fingermuskler etterhvert :ler:

Skrevet

Vi skal sette på ringer i kirken, (har akkurat kjøpt dem!).

Jeg har en forlovelsesring fra før av, kjæresten min har ingen.

Skrevet

JA :enig: vi skal sette på ringer i kirka,har kjøpt nye gifte ringer..Og vi begge har forlovelses ringer i dag...

Forlovelses ringen setter jeg på andre hånda er alliansering..

Skrevet

:o

Er det engang et spørsmål? Finnes det noen som IKKE setter på ringene i kirken?

Av de tilfellene jeg har vært borti er det flere som ikke setter på ringer, enn de som gjør det.

Det kan hende presten nevner dette for dere, men jeg nevner det likevel.

Under vielsen er de aller fleste ganske nervøse/oppspilte og hovner i fingrene. Det er veldig mange som ikke klarer å sette på ringene skikkelig. De kommer bare halvveis på fingeren.

Hvis dette skjer, bare la ringen bli sittende der. Det hjelper ikke å tvinge ringen på.

Dette kan skje selv om ringen passa bare en time før vielsen.

En annen ting er at dere bør øve skikkelig på å sette på ringer. Det er utrolig hvor vanskelig en så enkel ting kan bli når en er nervøs.

LYKKE TIL alle sammen!!

Hilsen Lampeskjermen

Skrevet

Vi skal ikke setter på ringer i kirken.

Ringene (som forøvrig er forlovelsesringene som er pusset opp og ny-gravert) setter vi på oss før vi fotograferes - før vielsen.

Så vi har ringene allerede på oss når vi kommer til kirka.

Og da er det jo bare "trøbbel" å ta dem av igjen, får SÅ å sette dem på. Nei, det får holde med en gang :wink:

*klem*

Skrevet

Ja, vi skal sette på ringene i kirka. Vår søte brudesvenn skal bære ringene våre på ei ringpute og overlevere dem til oss når tiden er inne, sånn skal vi ha det.

Skrevet

Jeg tror vi skal sette på ringer, men jeg tenker på det med å være nervøs og hovne opp i fingerene! Kjedelig hvis man mister ringen eller ikke får den på.... :roll: Vi får se hva det blir til! Vi har begge forlovelsesringer i dag, men skal ha nye ringer til bryllupet-forhåpentligvis platina!

Skrevet

Tror neppe vi skal bytte ringer i kirka. For øyeblikket diskuterer vi om vi skal beholde forlovelsesringene eller kjøpe nye. Hvis vi ender med å kjøpe nye, kan det være vi skal bytte i kirka likevel.

Skrevet

Vi setter på ringene i kirken. Det er kun jeg som har forlovelsesring.

Gleder meg til å titte på ringer i januar

Skrevet

Ja vi skal sette på ringer...i "kirken" (kirke og kirke fru blom... :blunke: )

Det er bare jeg som har forlovelsesring her i gården, forøvrig en alliansering. Setter den over på venstre ringfinger fra den dagen.

gubben har alt ytret ønske om hvilken ringer vi skal ha...så da gjenstår det å se hva det blir. De er kjempefine, men dyyyre.

Skrevet

Vi skal sette på oppussede (forlovelses)ringer i kirken.

Skrevet
Vi skal sette på oppussede (forlovelses)ringer i kirken.

Vi også (med ingravert bryllupsdato).

Kjærsten sa: "hva slags tullprat er dette, selvfølgelig skal vi sette på ringer i kirken!" da han så hva jeg leste på :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...