Gjest sexysadie Skrevet 7. januar 2004 #41 Skrevet 7. januar 2004 Hvor ofte har dere sex? Det kommer an på hvor utholdende fyren er... Ofte er jeg max uheldig med elskerene og de kan bare 1-2 ganger pr økt.
Noorgie Skrevet 7. januar 2004 #42 Skrevet 7. januar 2004 Det kommer an på hvor utholdende fyren er... Ofte er jeg max uheldig med elskerene og de kan bare 1-2 ganger pr økt. Hvor lang er ei av øktene dine da?
Gjest sexysadie Skrevet 7. januar 2004 #43 Skrevet 7. januar 2004 Hvor lang er ei av øktene dine da? Det kommer an på, men jeg gidder ikke å høre på klagingen og sytingen ifra en 21-åring om at 4 ganger om dagen er for mye!
Noorgie Skrevet 7. januar 2004 #44 Skrevet 7. januar 2004 Det kommer an på, men jeg gidder ikke å høre på klagingen og sytingen ifra en 21-åring om at 4 ganger om dagen er for mye! En sunn og kåt 21 åring skal vel kunne betjene ei fyrrig jente som deg minst fire ganger i døgnet. Så jeg kan være enig i deg om det!
Gjest sexysadie Skrevet 7. januar 2004 #45 Skrevet 7. januar 2004 Der ser du! Jeg har rett til å klage og syte og bære meg. Jeg vil tilfredsstilles! ikke sant?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå