Gå til innhold

Hvor ofte

Fremhevede innlegg

Gjest Brunhilde
Skrevet

Ja, er det ikke rart hva folk gidder å føre statistikk over. :hakeslepp:

Begynte for 2 år siden for skøy skyld å "telle/notere" hvor og når vi hadde sex. Har som tidligere nevnt vært i lag med jenta mi i 19 år. Synes vi har det utmerket sammen og synes på ingen måte å kunne klage på sexlivet vårt, ikke minst hvor jeg er veldig mye borte med jobben (er selvsagt trofast), og vi tar det igjen når vi er sammen.

:kul:

:blomst: KULT! Heldige dere to!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte for 2 år siden for skøy skyld å "telle/notere" hvor og når vi hadde sex. Har som tidligere nevnt vært i lag med jenta mi i 19 år. Synes vi har det utmerket sammen og synes på ingen måte å kunne klage på sexlivet vårt, ikke minst hvor jeg er veldig mye borte med jobben (er selvsagt trofast), og vi tar det igjen når vi er sammen.

Høres bra ut! Hvordan var statistikken i 2002?

Skrevet

Det varierer veldig.. i begynnelsen av forholdet vårt så hadde vi sex mange ganger daglig, nå kan det gjerne gå en uke mellom hver gang, men det kan også skje at vi har sex hver dag en uke og også flere ganger om dagen. Alt ettersom hvordan formen er, humøret, hvordan dagen har vært med jobb og barn osv. Mye som har noe å si.. men når vi var nyforelsket hadde vi ingen hindringer :D Jeg er nå veldig fornøyd med sexlivet vårt jeg, kan ikke huske sist gang den ene hadde lyst og den andre ikke hadde det.

Gjest For lite
Skrevet

53 ganger i løpet av 2003.

Alt for lite syntes jeg.

men løser noe av problemet med onanering

Skrevet

Sånn omtrent en arbeidsdag hver dag....!

Og der gjør dere alt det sammen som mange par ellers har som en hverdag?

- Krangler

- kjeder dere sammen

- prater om hva dere vil med livene og forholdet.

- lager felles rutiner og diskuterer hvem som skal gjøre hva

- vasker doen

- lager mat og vasker opp

Det er forskjell på å ha en elsker som du ser på jobb hver dag, som kollega regner jeg med, og på å være gift og bo med ham på tiende året!

Du bør ta til betraktning ihvertfall, at det kanskje ikke blir like spennende lenger når du går fra å være elskerinne (som faktisk ER mer spennende, da det ikke er lov, og du slipper alle plikter og delte arbeidsoppgaver og økonomi og alt annet som kommer i ett felles hjem, klart det er mer spennende med en som er kjærste "på si"!! ) (sier ikke at jeg dømmer dere, sier bare at jeg tror du bør tenke på at det ER større sjans for at slikt som f.eks sex og spenning blir mindre den dagen du går fra å være elskerinne til å bli fast partner!)

Skrevet

:hoho:

Var da litt morsomt det der.... Og bra at dere har det godt sammen :wink:

Jeg førte statistikk et år jeg var singel (for noen år tilbake) for å se hvor ofte jeg hadde sex. Ganske morsomt faktisk, men jeg gad ikke mer av det etterhvert :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:hoho:

Var da litt morsomt det der.... Og bra at dere har det godt sammen :wink:

Jeg førte statistikk et år jeg var singel (for noen år tilbake) for å se hvor ofte jeg hadde sex. Ganske morsomt faktisk, men jeg gad ikke mer av det etterhvert :ler:

:o Hadde du sex da du var singel???? Hvor mange ganger må jeg fortelle deg at det er synd???

YOU DIRTY DIRTY DIRTY WOMAN!!!!!!!!

Skrevet

Høres bra ut! Hvordan var statistikken i 2002?

190 ganger i 2002!!!

Skrevet

:o Hadde du sex da du var singel???? Hvor mange ganger må jeg fortelle deg at det er synd???

YOU DIRTY DIRTY DIRTY WOMAN!!!!!!!!

Ganske mange ganger.. jeg er litt tunglært... Hadde jeg ikke hatt sex når jeg var singel hadde jeg jo blitt sinnsyk jente!!! :evil:

Statistikken var skremmende god også... mener å huske at det var omtrent 2,6 ganger i uka i snitt og det er ganske bra til å være nettopp singel :sjarmor:

Skrevet
2,6 ganger i uka i snitt og det er ganske bra til å være nettopp singel

Det må jeg si! :ler: Godt for deg!

Skrevet

Ja, det var det :ler:

Det å ha en fucking friend eller to er ikke å forakte :wink:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Jeg er sjokkert, er man ikke gift skal men ikke ha samleie, eller den slags.

Regelen er: Uten ring, ingenting! Med mindre det er fra halsen og opp, skuldrene og ut, og knærne og ned, alle områder uten om disse er synd og bør ikke røres! Er du med nå Suz!?!?!

(2,6, you bitch!!! Jeg var heldig hvis jeg fikk pult en gang i halvåret, jeg... dobbeltklynk!... for the record, puling er ikke synd :wink: )

Skrevet

Det viktigste er langtidssnittet, Glammy! :D Du får heller ta igjen for det tapte nå som jeg hører du har type :wink:

Skrevet
Det viktigste er langtidssnittet' date=' Glammy! :D Du får heller ta igjen for det tapte nå som jeg hører du har type :wink:[/quote']

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Det viktigste er langtidssnittet' date=' Glammy! :D Du får heller ta igjen for det tapte nå som jeg hører du har type :wink:[/quote']

:o Så det har du hørt!?!? Har liksom prøvd å holde det litt hemmelig jeg, hvem har sladra??? SUZ!?!? :x

Og når vi er inne på Suz...

"uten ring

puling"

:sjarmor:

Skrevet
Og når vi er inne på Suz...

"uten ring

puling"

:sjarmor:

Aha! :idesmil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du får skaffe deg en pulering, SuZ.... ;-) :roll:

Skrevet

Skal vi prøve og komme oss på rett spor igjen. :blunke:

Remyine Moderator

Skrevet

må bare spørre... siden dere har flere ganger i uka har dere når dere har mens også?

Nå har jo jeg mens i 6-7 dager og er ikke så veldig ivrig da akkurat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...