Gå til innhold

Hvor ofte

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.... Ikke for ofte iallefall..................

Gjest Anonymous
Skrevet

Sex sex ganger i uken ca 2+ ganger daglig hehe må jo ha en hviledag for å fylle opp tankene?

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette tror jeg varierer mye. Hvor lenge man har vært i forholdet, hvor dan det står til med forholdet...det går jo litt opp og ned.

Men..jeg har vært i forholdet vårt i litt over seks år og vi har vel sex 2-4 ganger i uken.

Mindre enn for 3-4 år siden, men vært ganske stabilt etter det. Tror ennå vi har til gode å ikke hatt sex i løpet av en uke.

Skrevet

Ja vi har sex vær dag må jo holde helsa å formen ved like , føler oss mer opplakt å i form nå en før . Så stå på Jenter og Gutter hold dere i form. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vært sammen med typen min i 4 år nå, å har sex med ham veldig sjeldent for øyeblikket. Har rettogslett ikke så lyst lenger noen av oss. Men det varierer fra 2 til 10 ganger i mnd tror jeg.

Skrevet

Det varierer veldig, men det er iallefall betydelig sjeldnere enn da vi ble sammen. 2-8 ganger i mnd kanskje?? :oops:

Gjest Bare meg
Skrevet

Kansje jeg ikke skal klage da, når jeg treffer elskeren min 3-4 ganger i uken og det som regel ender med sex... Og det etter fire år... Men hvis det at han skulle gå fra konen ville medføre at dette gikk ned... Hmmm, nå fikk jeg enda mer å tenke på.

Skrevet

Klart det er forskjell på spenningen og sexen når det er med ei elskerinne i forhold til kona!

Kona deler han livet sitt med, elskeren møter han på si og har sex med.

Hvor mye av hverdagen opplever du med ham?

Ikke alle dabber av i seriøse forhold, men mange tror jeg opplever at sexlysten øker og minsker i perioder, og at det nok oftest var mer mens man var nye og alt var spennende.

Skrevet

207 ganger i løpet av 2003

:tommelsmil:

Gjest Gjest, kvinne
Skrevet

2-3 ganger i måneden. Men kun fordi han vil. Hater det!!!

Skrevet
207 ganger i løpet av 2003

:tommelsmil:

Teller du???!!! :o *vantro*

Gjest GreenSky
Skrevet
2-3 ganger i måneden. Men kun fordi han vil. Hater det!!!

:klø:

Da vil jeg anbefale deg å søke hjelp. Det hørtes ikke bra ut hverken for deg eller typen din.

Skrevet

jeg vet ikke jeg.. 2-5 ganger i uka.. veldig opp og ned det der

Skrevet

Det varierer jo veldig hvor man er i forholdet, hvor lenge man har vært sammen osv osv...

Men i nåværende forhold (som for å understreke er temmelig ferskt) så... 2-4 ganger i døgnet stort sett - i helgene det har blitt litt mer enn 4 også :sjarmor: Men - slik vil det nok ikke være hele veien, noen ganger kommer det til å bli mindre, andre ganger mer. Slik er det bare. Imens nyter jeg nå som det er mer! :wink:

Lillian

Gjest Bare meg
Skrevet
Klart det er forskjell på spenningen og sexen når det er med ei elskerinne i forhold til kona!

Kona deler han livet sitt med, elskeren møter han på si og har sex med.

Hvor mye av hverdagen opplever du med ham?

Sånn omtrent en arbeidsdag hver dag....!

Skrevet

Teller du???!!! :o *vantro*

Ja, er det ikke rart hva folk gidder å føre statistikk over. :hakeslepp:

Begynte for 2 år siden for skøy skyld å "telle/notere" hvor og når vi hadde sex. Har som tidligere nevnt vært i lag med jenta mi i 19 år. Synes vi har det utmerket sammen og synes på ingen måte å kunne klage på sexlivet vårt, ikke minst hvor jeg er veldig mye borte med jobben (er selvsagt trofast), og vi tar det igjen når vi er sammen.

:kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...