Gå til innhold

Lett motorsykkel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en 16 år gammel jente som lurer på om jeg skal ta lett motorsykkel lappen.

Har kjempe lyst men hvor mye koster en lett motorsykkel ?

Og hva betaler du i mnd for bensin?

Er det lurt eller ikke?

Jeg har veldig lang skolevei og tar både buss og tog. Hadde liksom vært litt bedre og kjøre på din egen motorsykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du råd, så burde du absolutt satse på lett motrsykkel.

Med de fartsbegrensningene vi har på mopeder i norge så er de både livsfarlige og til irritasjon for bilister som mer enn gjerne sneier deg på vei forbi i en uoversiktlig sving.

Tar du lappen på lett sykkel vil du få en bedre trafikkopplæring og i tilleg ikke være tvunget til å frese rundt i 45 km/t.

Selv kjørte jeg likegodt blodtrimmet moped, og stakk av om onkel ville stoppe meg, men regner ikke med at det er for alle :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplæring på lett motorsykkel er vel mye mer omfattende og dyrere enn for moped, men det kan du tjene på den dagen du skal ta lappen på bil og evt tung motorsykkel.

Hva de koster er like lett å svare på som "Hva koster en bil" :) Kommer selvsagt helt an på merke, ny eller brukt, osv :)

Samme med bensin. Det kommer helt an på hvor mye du kjører, men du kommer deg en del mil på en liter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...