Gå til innhold

Small, Medium eller Large?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Medium så best ut, sunnest og pen. Men når det er sagt, så er vel det dagens tynn/slank. Hun er ikke representativ for dagens medium.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medium så best ut, sunnest og pen. Men når det er sagt, så er vel det dagens tynn/slank. Hun er ikke representativ for dagens medium.

Word...

Nå for tiden insisterer folk på at miss medium er syltynn sånn at de slipper å være large selv

• Liker 2
Gjest just words
Skrevet

1 large

2 medium

3 small

Synes ikke small så sunn ut. Jeg er en mediums jente av bildene, men har samme klesstørrelse som ei annen i tråden, xs. eller s. Men nå er jeg lav i tillegg da men synes large så desidert mest kvinnelig ut. Det kan jeg like

Skrevet

Jeg stemmer på medium og large. Small var for tynn i mine øyne. Medium ser sunn og flott ut, og large-dama oser sex.

Skrevet

LARGE?! Er det RART jenter har komplekser for kroppen sin?

Synes hun "large" dama var grisedeilig. Medium er liksom heeelt perfekt, og hun i small var alt for tynn.

• Liker 1
Skrevet

LARGE! Former :rodmer:

Medium funker

Small..alt for tynn. Vil ikke kalle det slank engang...

Skrevet

LARGE?! Er det RART jenter har komplekser for kroppen sin?

Hva mener du? Det er vel ingen tvil om at hun bruker large eller større i klær?

• Liker 1
Gjest Cecilia L
Skrevet

Hva mener du? Det er vel ingen tvil om at hun bruker large eller større i klær?

Ja, og så? Dama der er superhot, ikke overvektig, og ser sunn og velproposjonert ut.

Å si at den største dama der er overvektig er kun med på å fucke opp hodene til særlig yngre jenter. Ta litt ansvar, da, folkens!

Gjest utoginn
Skrevet

Helt enig

Og jeg er virkelig glad for at dere tar opp et så viktig tema.

Det er fantastisk at det er nødvendig å generalisere og vite at en har riktig smak, eller hva?

Jeg har min smak og er skikkelig glad for at ikke alle deler min smak. Det kan både du og mange andre være glad for.

Kanskje burde vi plassere denne tråden under "Fortell noe uinteressant"

Skrevet

Ja, og så? Dama der er superhot, ikke overvektig, og ser sunn og velproposjonert ut.

Å si at den største dama der er overvektig er kun med på å fucke opp hodene til særlig yngre jenter. Ta litt ansvar, da, folkens!

Det er jaggu i meg diskutabelt hvem som fucker opp hodene til yngre jenter. Det vi kalte Small i 1970 kaller vi i dag Extra Extra Small. Sånn at jenter som egentlig er medium/large kan gå rundt å bruke Size. 0 eller Small for å slippe å bruke large. Og ja, miss large er ganske så hot. Spesielt med tanke på hvor feit hun egentlig er.

Så ta litt ansvar, slutt å si at miss small er "for tynn" sånn at du selv slipper å ha dårlig selvfølelse. Dama er ubegripelig hot, hun er velproposjonert, veltrent og har en lav fettprosent i forhold til muskelstørrelsen sin. BMI'en hennes ligger sannsynligvis rundt 19-20,5 noe som er i den nedre skalaen av "Normalvektig".

Hva tror du egentlig det gjør med selvbildet til unge jenter når du kaller dem undervektige? Mens de egentlig er naturlig slanke, fantastiske og griseheldige med den fysikken de har?

TENK DEG OM, før du snakker! Se ting fra flere perspektiver enn bare ett! Folk kommer i alle former og størrelser, også small!

• Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Av det bildet du linker til, synes jeg hun i midten ser sunnest og penest ut. Antar det er medium. De to på sidene, og spesielt hun overvektige, ser usunne ut.

:hakeslepp:

Skrevet

Er det bare jeg som synes at "large" her skulle vært den vanlige mediumen?

• Liker 5
Skrevet

Alle tre var fine! Men Large var desidert penest. Oser selvtillit!

Skrevet

1. Medium

2. Small

3. Large

Skrevet

Er det bare jeg som synes at "large" her skulle vært den vanlige mediumen?

Nei jeg tenkte det samme. At noen mener hun er tykk og ser usunn ut kan jeg bare ikke fatte og begripe. Blir helt deppa når jeg leser noen av de meningene her altså.

• Liker 3
Skrevet

En mellomting mellom medium og large.

Og jeg tror noen bør lese seg opp på hva å være usunn faktisk er.

Skrevet

Det er jaggu i meg diskutabelt hvem som fucker opp hodene til yngre jenter. Det vi kalte Small i 1970 kaller vi i dag Extra Extra Small. Sånn at jenter som egentlig er medium/large kan gå rundt å bruke Size. 0 eller Small for å slippe å bruke large. Og ja, miss large er ganske så hot. Spesielt med tanke på hvor feit hun egentlig er.

Så ta litt ansvar, slutt å si at miss small er "for tynn" sånn at du selv slipper å ha dårlig selvfølelse. Dama er ubegripelig hot, hun er velproposjonert, veltrent og har en lav fettprosent i forhold til muskelstørrelsen sin. BMI'en hennes ligger sannsynligvis rundt 19-20,5 noe som er i den nedre skalaen av "Normalvektig".

Hva tror du egentlig det gjør med selvbildet til unge jenter når du kaller dem undervektige? Mens de egentlig er naturlig slanke, fantastiske og griseheldige med den fysikken de har?

TENK DEG OM, før du snakker! Se ting fra flere perspektiver enn bare ett! Folk kommer i alle former og størrelser, også small!

Veldig, veldig enig :)

• Liker 1
Gjest Apophis
Skrevet

Av de tre syns eg faktisk large var flottest, medium på ein andreplass :)

Men, ei/ein som var mellom medium og large hadde nok også vært fint :sjenert:

Skrevet

DEFINITIVT LARGE! Jenta var jo kjempe vakker og i mine øyne er hun ikke overvektig i det hele tatt. De andre jentene var også veldig pene, det skal de ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...