Gå til innhold

Small, Medium eller Large?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Small - Medium - Large

Kopierte feil link, dette er riktig bilde xD

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

skulle eg ha skjønt dette?

Gjest badeand1
Skrevet

Medium. Kanskje med magen til small. men magen til medium funker det også. :P Litt vanskelig å bedømme.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

ja, gjorde det når linken kom..

(x) large

Skrevet

Av det bildet du linker til, synes jeg hun i midten ser sunnest og penest ut. Antar det er medium. De to på sidene, og spesielt hun overvektige, ser usunne ut.

Skrevet

Medium, selv om jeg syntes hun er mindre enn en medium.

• Liker 5
Skrevet

Small.

• Liker 1
Skrevet

Utifra det jeg kan se av frøken Medium, har vi omtrent samme kropp. Jeg bruker både Small og Medium i klær (størrelser er så forskjellige), for øvrig.

Synes alle tre kvinnene på bildet ser fantastisk bra ut! Og det er min ærlige mening, ikke et PK svar jeg skriver for å være snill.

Skrevet

Ansiktet til small

Skuldrene til medium

Puppene til large

Magen til small

Hoftene til medium

resten til small

Skrevet

Faktisk Large for meg. Hun oser bare sex og kvinnelighet synes jeg - hihi

• Liker 8
Skrevet

Av det bildet du linker til, synes jeg hun i midten ser sunnest og penest ut. Antar det er medium. De to på sidene, og spesielt hun overvektige, ser usunne ut.

Jeg syns hun hverken ser overvektig eller usunn ut.

Jeg syns hun ser mye sunnere ut enn "small".

• Liker 7
Skrevet

Jeg har armer som large, og lårene mine er en mellomting mellom medium og large - men bruker likevel xs-s i alt. Kanskje fordi jeg er så kort :P

For å svare på spørsmålet ditt er alle flotte damer, men liker "medium" best på alle måter :)

Skrevet

Small og medium ser flotte ut begge to. Large ser ikke så verst ut hun heller, men det er vel ikke så mange i large-kategorien som ser såpass flott ut(dette er noe jeg tror, ikke noe jeg påstår altså. Hun så veldig fast og fin ut, ingen av mine "overvektige" venner ser slik ut).

Skrevet

Small var fantastisk, medium og large var jo fine og men ikke min type.

<3 small

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...