Gå til innhold

Hvor bestille flybilletter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lønner det seg å se etter flybilletter fra Oslo til Omaha, Denver eller annen flyplass nærmest mulig Deadwood i Sør Dakota? Tur/retur to uker i juli...

Og når er det som regel best å bestille?

Billettene bør både være billigst mulig, og med så kort reisetid som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lønner det seg å se etter flybilletter fra Oslo til Omaha, Denver eller annen flyplass nærmest mulig Deadwood i Sør Dakota? Tur/retur to uker i juli...

Og når er det som regel best å bestille?

Billettene bør både være billigst mulig, og med så kort reisetid som mulig.

Nå fant jeg ikke helt hvor i Sør Dakota denne byen ligger. Men hvis dere først skal fly nærmest mulig og da eventuelt innenriks i USA. Så ville jeg vel prøvd å fått flybilletter enten til Sioux Falls eller Fargo.

Hvis du kun tenker å fly inn fra Europa uten og bruke innenriks vil jeg tro at både Minneapolis og Des Moines ligger nærmere. Minneapolis har en rekke forbindelser til Europa blant annet med Islandair.

Skrevet (endret)

Bra artikkel her: Min lenke

Det var noen som hadde funnet ut at tirsdag rundt 15.00 var tidspunktet som best å bestille. Og ca. 3 mnd før om jeg ikke tar feil.

Sist gang jeg skulle langt, bestilte jeg på en tirsdag og da ble billettene ca en hundrelapp billiger enn det sto på nettsiden og det passet meg veldig greit.

Endret av sofie777

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...